Black Force Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Niet dat ik met goede ideeën aankom, maar hier een:Ga naar Google Earth of Maps Google en maak een screenshot van een gedeelte van Rotterdam. Sla het op en ga naar 3DSMax. Maak een grote plane aan, plak die screen erop. Nu pak je de lijn tool en ga je zo ieder gebouwtje af. Extruden etc... Maak een straat en tadaa. (Zelf geprobeert) Natuurlijk kan je nog wat details aan elk gebouwtje toevoegen i.p.v. alleen textures.. Kleine kans dat dit ooit gaat gebeuren, aangezien niemand aan deze MOD mee wil werken, en dat is ook lochies ook, want de leader kan zelf niet eens modden. De kans dat deze MOD ooit afkomt is minimaal. Greetz, Black Force
Fbi-Crew Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Oke we hebben op youtube een flimpje zet nou geen flimpje maar foto-dinges typ fbiagentmax in en dan zie je Vice City Mod Alleen de auto's zijn van ons voor de rest niets
Naudin Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Oke we hebben op youtube een flimpje zet nou geen flimpje maar foto-dinges typ fbiagentmax in en dan zie je Vice City Mod Alleen de auto's zijn van ons voor de rest niets Wow echt heel vet! vooral die politieauto
gta-pilot Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 voor iedereen die niet wil zoeken:
Mythbuster Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Ik moet eerlijk gezegt zeggen, dat ik niet erg geloof dat jullie ál die wagens zélf hebben gemaakt. Eerder de nummerplaten en wat textures(bijvoorbeeld bij die BMW) veranderd. Ik bedoel: Na zo weinig tijd, en zo weinig mensen(volgens die lijst), kan je, naar mijn weten onmogelijk zulke modellen creëren. Ik doe zelf namelijk minstens 1 en een halve maand(Meestal VEEL MEER!) over één goed model. Ik model zelf auto's, met Zmodeler. Ik weet dat het in 3dsmax(en andere programma's) veel sneller gaat/kan gaan, maar toch zeker een week per auto, en je hebt maar een paar man die modelt, als het er niet minder zijn..... Zelfs alleen al goede plaatjes voor textures zoeken duurt vaak erg lang, soms meer dan een week... Dan moet je die ook nog aanpassen(bij 80% van de plaatjes die je vind, je hebt geluk als dat je dat niet hoeft!) Daar komt bij, dat ik die Mercedes Limousine, volgens mij, al eens eerder op het internet heb gezien, ik dacht voor San Andreas, die was geconverteerd uit Vice City... Ik weet dat je(geloof ik) nergens had gezegt dat je de wagens echt helemaal zelf hebt gemodelt, maar ik vraag me érg af of je, indien je ze niet zelf hebt gemaakt, toestemming hebt van de makers om ze te gebruiken en aan te passen.(Het is niet toegestaan om iets van iemand anders te gebruiken, zonder toestemming van diegene...(Sorry als dit moderatorgedrag is!)) Zo wel: Dan spijt het me dat ik het niet erg geloof. Maar ik heb het gevoel dat er iets niet klopt. Greetz, Mythbuster EDIT: Ligt het aan mij of mag je ook de echte namen van winkels niet gebruiken, zonder daar licensies voor te hebben....? EDIT2: Die ene vrachtwagen(Ik dacht een DAF?), heb ik ook, alleen dan voor San Andreas, hij lijkt er in ieder geval heel erg op!(Ik geloof zelfs dat de versie die ik heb een conversion is van een Vice City versie!) Bewerkt: 14 november 2007 door Mythbuster
gta-pilot Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 /same want als je goed kijkt dan zie je ook wat verschillen tussen het soort van modellen en ook van het texturen kijk nou naar hoe goed de auto's zijn textuurd en de gebuiwer die op zich best wel uitgerekt
Galiorix Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Ik moet ook zeggen dat ik verschillende models voor GTA Vice City gezien heb die door andere mensen gemod zijn. Vooral de Mercedes Limozine, dat was volgens mij eentje van JVT. Greetz [edit] Als je toestemming heb van de makers, mag je ze gebruiken. Vraag dus eerst toestemming voordat je ze in een mod pleurt en die releast! Bewerkt: 14 november 2007 door Galiorix
Black Force Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb net even je filmpje van youtube bekeken, en ik heb er het volgende over te zeggen: Ik vind wat je ziet in het filmpje allemaal erg mooi, alleen ik, en ik ben niet de enige, geloof niet dat jij dit in zo'n korte tijd hebt gemaakt. Want je laat buiten de auto's ook andere dingen zien, zoals de texturen van de winkels die veranderd zijn in GTA vice city, maar waarom heb je dat gedaan als je GTA rotterdam wil maken, dat kost dan toch alleen maar extra tijd. Met het laten zien van die dingen maar je een grote fout, waardoor je gelijk niet meer geloofwaardig overkwam, voor zover je dat zoiezo nog was. Dus ik geef je een goede tip: Stop met deze MOD, het project is te groot en het is te onmogelijk om zoiets te maken, en zeker als de MODleader niks van modden weet. Greetz, Black Force
Rivel Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Die cars zijn ripped. Die copcar kan je hier zelf downloaden. Leerm odden en kap met deze mod.
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 (bewerkt) Een Belgisch Politiebureau? In Rotterdam? Dan weet ik zeker dat je die gedownload hebt. Zeg weet je wat jij doet? txdtooldownloadeendanfflekkahnnplaatjvdpolisieopzoekehendanlekkahimporterehendeo uwevervangeweetjewel En ik heb je een prachtige skin voor de Bus gegeven (al is ie voor SA ) Volgens mij versta jij onder modden: dingen downloaden en vervangen met de IMG Tool. Soooo Dat is pas modden Als je alle makers moet gaan noteren in je TY list ben je nog wel even bezig denk ik Bewerkt: 14 november 2007 door MartyCeha
Fbi-Crew Geplaatst: 14 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Uhm.. Laat ik het maar uitleggen die auto's heb ik van mijn neef die had die auto's al sinds uhm.. weet ik veel 2005, 2006 ofzo dus heeft hij mij die auto's gestuurt En wat gangsta gezegt heeft van dat je bij google maps een map van Rotterdam moet opslaan en dan moet je iets moet doen met zo'n programma heb programma en dan kan je het op Vice City zetten hoe doe je dat En die texures komen niet op Gta : Rotterdam !!!
Rivel Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik geloof je niet. En die textures waarom? Ik bedoel dat is toch tijdsverspilling alsz e niet in Gta: rotterdam komen waarom film je ze dan?
Galiorix Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Uhm.. Laat ik het maar uitleggen die auto's heb ik van mijn neef die had die auto's al sinds uhm.. weet ik veel 2005, 2006 ofzo dus heeft hij mij die auto's gestuurt Laat die neef ze nou net hebben van de grootste modding sites met héél veel auto's Kun je bewijzen dat hij ze zelf gemaakt heeft? Ik kan veel auto's herkennen, aangezien ik GTA zelf ook mod. Greetz
MartyCeha Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb de Erasmusbrug al gemodeld Hij is wat simpeltjes maar hij wordt beter
Rivel Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 Ik heb de Erasmusbrug al gemodeld Hij is wat simpeltjes maar hij wordt beter Sprekende vergelijking!
Recommended Posts