Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Wrrm ik die bij dat flimje er bij had gezet nou omdat ik het eerst had voor dat ik gta rotterdam wou maken en ik ga ze toch niet weg halen alleen voor dat flimpje

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fbi-Crew

12

• MartyCeha

10

• Rivel

7

• Black Force

5

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wens je veel succes :Y Die Erasmusbrug was een geintje maar met dat reclamebord heb ik je toch al een eind op weg geholpen :Y De bijenkorf zal niet zo moeilijk worden, dat grote blok :schater:

Ik mag dan wel in Zuid Limburg wonen, maar ik ben er pas nog geweest dus ik weet bijvoorbeeld wat de koopgoot is 8)

Bewerkt: door MartyCeha
Geplaatst:

Maar hoe kan je textues van Google Earth of Google Maps Naar je vice city zetten ??

Geplaatst:

Maak eerst maar eens models. Die ga je vervolgens textureren, en die ga je dan ingame zetten :)

Geplaatst:
Uhm.. Hoe doe je dat ???

en jij wil een TC gaan maaken?

begin nu eerst met iets klijners.. koop/download 3d MAX en ga eerst wat gebouwen maaken. ga dan eerst een mod joinen zo als green licht districkt of las conales, the maffia sotrorys en als dat dan lukt ga dan eens denken over zelf een tc beginnen.

want als je nu nog niet weet hoe je een model moet maaken en texturen laat staan dat je dan een hele tc kan maaken in je eentje.

ik bedoel dit niet als kretiek. maar als beginnende modder lukt het gewoon niet.

Geplaatst:
Klik

Klik <stap voor stap uitleg :dans:

En ik kan je aanraden te beginnen met G-max, of met Sketchup :)

Alles over 3dsmax (ook Gmax)

Basis modellen

je kan hem beter sketchup niet aanraaden. sketchup is als modding progama voor gta bijna slecht. je krijcht er erg veel bugs mee en dat is niet erg leuk voor jou en voor de mensen die je mod gaan instaleeren.

je kan inderdaat beter g-max gebruiken of en dat is tog wel de beste voor het gta modden 3d max 8.

Geplaatst:
Maar hoe kan je textues van Google Earth of Google Maps Naar je vice city zetten ??

Google Maps zie je alleen van boven... Je kan zo onmogelijk de textures mooi 'kopieren' aangezien de kwaliteit ook heel erg laag is. (wegen etc) Daarbij komt dat je ook hindernissen hebt zoals: bomen, auto's, mensen.

Het beste is gewoon de standaard 3DSMax textures te gebruiken of je download de: Mega Textures Pack

Oja: en over die Google Earth gebouwen etc... Dit kan je nooit met Rotterdam doen. Dan heb je gewoon normale dozen. Dus: het idee is alleen om de wegen een beetje netals Rotterdam te maken.

Geplaatst:

Uhm.. Nou We gaan Rotterdam maken dus we doen ons best om heel rotterdam er op te zetten dus het kan er in komen

Geplaatst:

Sketchup is inderdaad een afrader. Dan is het echt wennen om met een moeilijker programma te gaan werken, omdat dat echt extreem makkelijk is (te makkelijk).

Geplaatst: (bewerkt)

Sketch up is makelijk ja, en sketch up is niet aangeraden voor GTA mods. Maar sketch up is niet slecht, als je er goed mee om gaat kun je er best een gebouwtje mee in GTA San Andreas krijgen, maar de kans bestaat inderdaad dat dit model onaantastbaar is, dus dat je er door heen kan lopen. Of dat het model doorkijkbaar word naarmate je dichterbij komt.

De echte aanrader is natuurlijk 3Ds studio of GMAX, en ga a.u.b. niet vragen hoe je aan 3Ds studio kan komen want daarop krijg je toch geen antwoord.

Greetz,

Black Force

Bewerkt: door Black Force
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik blijf dit maar herhalen, maar jij wilt iets maken en jij vraag aan anderen of ze het voor je willen doen, maar zelf doe je niks, waarom nou weer ''rotterdam'' zo kan ik mijn eigen woon plaats ook wel doen:

''jongens laten we ff heel snel *voorbeeld* haarlem maken, jullie maken alles''

Kan je beter amsterdam doen maar dan ook zelf gebouwen maken etc.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...