Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:
Uhm.. Nou We gaan Rotterdam maken dus we doen ons best om heel rotterdam er op te zetten dus het kan er in komen

Kijk dat bedoel ik nou ''we gaan rotterdam maken'' jij doet niks, en je wilt dat iedereen iets voor jou gaat maken.

• Reacties 83
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Fbi-Crew

12

• MartyCeha

10

• Rivel

7

• Black Force

5

Geplaatst:

lol wat een groot fantasie :D

hoe kan j zo een groot stad namaken :D

gaat maande dure :D

Geplaatst: (bewerkt)

Hij heeft het over een 'deel' maar ik weet niet hoe hij dat zo in zijn eentje in elkaar zal krijgen.

Bewerkt: door Danny_k
Geplaatst:
Hij heeft het over een 'deel' maar ik weet niet hoe hij dat zo in zijn eentje in elkaar zal krijgen.

Een deel? Welke deel dan? Zelfs een ''deel'' van rotterdam is even groo als heel sa...hij probeert een leider te worden met veeeeel fantasie :7

Geplaatst:

Damn, GLD is al klein en we zijn er al kei lang mee bezig. :puh: laat staan GTA Rotterdam :puh:.

Geplaatst:

FBI Crew, het kan wel lukken hoor. Waarbij ik het woord kan met nadruk zeg, omdat -als je dit project wilt vorderen- je echt wat kennis van modden nodig hebt. Als je dat hebt, en je laat wat prachtige screenshots zien, dan wordt je mod sowieso serieus genomen. Heel Rotterdam namaken tot op de steegjes na is echt zwaar werk, dat kan ik je alvast vertellen.

Apple-Mac

Geplaatst:
Jeej, dit is echt iets leuk vindt ik 3de keer dat ik het meemaak 2de keer dat ik min of meer kans maak verkozen te worden al acht ik de kans nihil. ^_^

Vorig jaar werd ik een paar keer genomineerd maar kon er niet gestemd worden op mij met wat geluk dit jaar wel in iedergeval dan zou ik al blij zijn. :Y (Ben toch al 2X genomineerd :D)

De mod gaat toch niet door hoor. Het staat in de beginpost.

Geplaatst: (bewerkt)
Jeej, dit is echt iets leuk vindt ik 3de keer dat ik het meemaak 2de keer dat ik min of meer kans maak verkozen te worden al acht ik de kans nihil. ^_^

Vorig jaar werd ik een paar keer genomineerd maar kon er niet gestemd worden op mij met wat geluk dit jaar wel in iedergeval dan zou ik al blij zijn. :Y (Ben toch al 2X genomineerd :D)

De mod gaat toch niet door hoor. Het staat in de beginpost.

ik kon het niet laten maar ik zat te denken om te gaan helpen maar om ineens aftehaken vind ik ook niet echt een super idee maarja.

inpersiepe zou ik wel willen helpen, :Y:Y

Zet ERmaar een slotje op joh Want veel mensen helpen toch niet mer mee dus wat heeft het voor zin dan

met weinig mensen kom je erook hoor aleen duurt het wat langer.

en heb je al foto's en een ontwerp gemaakt?

Bewerkt: door fiegel5
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...