Jump to content

iets uit sa in vc he?


KoenKucharek

Recommended Posts

kan iemand hier miss een verklaren in afleggen kijk ik was aan het vervelen en en jijk wat ik op het eind ontdekt heb:

het is tralies uit de andromada of zie ik dat verkkerd?

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Ik snap je niet. Met welke tralies moeten we die van de Andromada vergelijken? Gevangenis? Als je slim bent zetje het filmpje op Youtube of een ander programma en dan kunnen wij dat even zien en dan kan je pas echter een ntwoord verwachten ;) :0

Link to comment
Delen op andere websites

Nee nee :puh: Ik snap nu wat je bedoelt :) Dat zijn niet die rekken uit SA in de Andromada. Je kunt zien dat de dingen op de textuur dode varkens zijn (het is waarschijnlijk de slagerij). Dat filmpje is 2 gig omdat je Fraps gebruikt. Dat slaat een filmpje als ongecomprimeerde .avi op, waardoor het bestand extreem groot wordt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee nee :puh: Ik snap nu wat je bedoelt :) Dat zijn niet die rekken uit SA in de Andromada. Je kunt zien dat de dingen op de textuur dode varkens zijn (het is waarschijnlijk de slagerij). Dat filmpje is 2 gig omdat je Fraps gebruikt. Dat slaat een filmpje als ongecomprimeerde .avi op, waardoor het bestand extreem groot wordt.

Het kan overigens wel zo zijn dat dingen die in vice city worden gebruikt, opnieuw in San Andreas worden gebruikt. in de GTA3.img word iedere keer meer toegevoegd, want er zitten soms bestanden in de niet in de game worden gebruikt (zoek bijvoorbeeld maar eens naar de .txd en .dff bestanden van gang cars uit gta III in de gta3.img uit san andreas).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...