-Paul Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 waar staan de jetskies in vcs? [psp] Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Op WikiGTA staat een kaartje met de locaties van de jetski's. Er zijn drie locaties waar de jetski is, maar de jetski bij de Flimstudio is pas na de missie Say Cheese van Reni beschikbaar. Dit is de kaart van WikiGTA met de locaties van de jetski's. Reageren
Gijsso Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Die staan >--HIER--<. Voor meer vragen ga je naar Wikigta.nl Colonel Cortez was me 1 min te snel Bewerkt: 30 oktober 2007 door GTAGijsso Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Alle jetski's zijn pas beschikbaar na de missie 'From Zero To Hero', dus als de Jetski's niet op de aangegeven plaatsen staan, moet je die missie nog doen. Hier kun je zien welke missies je nog moet voor die missie. Na die missie komt ook het volgende eiland beschikbaar en de boten en vliegtuigen/heli's spawnen op hun plaatsen (m.u.v. de Hunter). Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik wil ook nog iets erbij voegen. Als je bij de Flimstudio ben waar de jetskie is, ken je ook een kleine missie doen. (Als je op de jetskie gaat). Dat komt dan vanzelf... Bewerkt: 30 oktober 2007 door Rene-GTA Reageren
gtastunter Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 als je een jetski wil doe wat ik doe zwe wat rond of ga met een boot op de rand aan de zee in het midden bij de bruggen dan zal er redelijk snel eentje paseren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.