karamanci Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Hoi, het zou een goed idee zijn om een topic te aanmaken waar we een potje resistance fom of ridge racer online te spelen (of andere spellen) *Zeg hier je PSN zodat we je kunnen toevoegen en in een room komen... WOENSDAG 31 OKT OM 16:10 Potje Resistance WORD PAAR KEER PER WEEK GE-EDIT!!! Spreek maar af! [EDIT] Damn! De topic heet pss in plaats van psn sorry >>> Door Froodooo: Topictitel even helemaal aangepast, en daarnaast verplaatst naar Algemeen Games Forum. Vanaf nu kunnen jullie hier voor alle spellen afspreken, en dan zien we wel of het allemaal werkt zo.<<< Reageren
Black Force Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik heb geen resistance of ridge racer, hoe zit het met motorstorm, lijkt me uber vet Greetz, Black Force Reageren
White Gold Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Misschien is het verstandig als je de tijd aanpast. Want ik kom dan net uit school en ik zal dan dus niet mee kunnen doen. 7 á 8 dan zit je rond je een goed tijdstip, dan kan iedereen wel, als je niet moet sporten tenminste Reageren
Black Force Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 nja, 's avonds kan ik nog even niet, want ik heb nog geen eigen TV, ik ga rond kerst een eigen HDTV kopen zodat ik vooral juist 's avonds zal kunnen gaan gamen, en dan zijn dit soort afspraken natuurlijk heel erg leuk heel goed topic dus Greetz, Black Force Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik heb geen resistance of ridge racer, hoe zit het met motorstorm, lijkt me uber vet Greetz, Black Force Mij ook, en Resistance vond ik niet zo leuk, dus die heb ik weer verkocht. Motorstorm heb ik nog.. ik heet NilsHolgersson op PSN. Het liefst 's avonds uur of 20:00 ofzo zou ik een GTAforum Motorstorm toernooi willen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Niemand Rainbow Six? Nja, count me in bij MotorStorm. Is trouwens makkelijk als je dan iedereen add als vriend, er is een optie dat de session alleen voor vrienden beschikbaar is.. PSN: ASFALT Bewerkt: 31 oktober 2007 door ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.