Vincentttt Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Hallo Ik had een vraagje over Gta Sanandreas online. Is er ook een mode waar je de echte wereld kan spelen. En zijn er ook servers met missies of niet (moet haast wel) Weet jij welke servers ik zoek laat het dan graag even weten. Mvg, Vincentttt Reageren
Vincentttt Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 En zijn er mischien ook server waar je poppetje in het echte spel kan laten spelen online>? Reageren
Sandra Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Nee, je kan niet online de echte gta-sa missies doen. Dat is alleen voor Single Player. Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dan kan je bijvoorbeeld een bepaalde groep kiezen waar je bij wilt horen, en dan moet je een bepaalde taak volbrengen. (bijvoorbeeld spelers arresteren/vermoorden of juist beter maken) P.s. Er zit een bewerk-knop onderaan je berichten. Klik daar volgende keer op, want 2 berichten achter elkaar posten word niet echt gewaardeerd hier. Reageren
Vincentttt Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Bewerkt: 30 oktober 2007 door Vincentttt Reageren
Sandra Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 oh sorry dat wist ik niet maar Bedankt Maar waar moet je dat invullen dan ? Wat moet je invullen? Reageren
Vincentttt Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play) Dat Reageren
Sandra Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Voor online missies in servers moet je eens zoeken naar RP (of RPG)-servers (role-play)Dat Dat moet je niet invullen, dat moet je gewoon lezen in de namen van de servers. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.