Skander Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Ik snap iets niet want er staat op wikigta dat je met valigante missies in een interoir moet gaan ofzo en dan pak je ze vanzelf op. Kan iemand me hier meer over vertellen? Bewerkt: 30 oktober 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar om Viligante missies te starten moet je in een politiewagen gaan zitten en op 2 drukken. Op de PS2 is dit volgens mij R3. Als dit niet is wat je zoekt, graag een nadere verklaring Reageren
Skander Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar om Viligante missies te starten moet je in een politiewagen gaan zitten en op 2 drukken. Op de PS2 is dit volgens mij R3. Als dit niet is wat je zoekt, graag een nadere verklaring Hier kijkhttp://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_Bug..._San_Andreas%29 Dan moet je ff de bovenste kijken. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Je eerste link deed het niet, vandaar dat ik het niet snapte Als je de viligante missies doet. Je stapt uit het politievoertuig. Je gaat een interior binnen (via een gele pijl voor de deur, ook wel enex genoemd), zal er de boodschap op je scherm verschijnen 'threath eliminated'. Dit krijg je normaal alleen als je de verdachte hebt uitgeschakeld Reageren
Skander Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Je eerste link deed het niet, vandaar dat ik het niet snapte Als je de viligante missies doet. Je stapt uit het politievoertuig. Je gaat een interior binnen (via een gele pijl voor de deur, ook wel enex genoemd), zal er de boodschap op je scherm verschijnen 'threath eliminated'. Dit krijg je normaal alleen als je de verdachte hebt uitgeschakeld Huh, ik snap het niet hoef je niks te doen ? of moet je hem wel uitschaklen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Je hoeft niets te doen, behalve een interior binnen te gaan. Dan zal het spel zeggen dat je de verdachte uitgeschakeld hebt. Daarom staat deze ook op de bugs/glitches pagina van Wiki Reageren
Skander Geplaatst: 30 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Je hoeft niets te doen, behalve een interior binnen te gaan. Dan zal het spel zeggen dat je de verdachte uitgeschakeld hebt. Daarom staat deze ook op de bugs/glitches pagina van Wiki Ow, en wat gebeurt er als je alles hebt gedaan al je levels hebt gedaan? Reageren
Proximitus Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Het is simpel. Start gewoon de vigilante-missie zoals je dat altijd doet. Als je dan op je radar de pijltjes ziet verschijnen van de criminelen die je moet vangen, ga je gewoon simpelweg ergens naar binnen. Dit kan gewoon een save-house van je zijn, de gym of iets anders. Eenmaal binnen aangekomen zal je de boodschap "threats eliminated" zien. Dit betekent dus simpel weg dat je de criminelen hebt uitgeschakeld. Ga weer naar buiten, stap in een politie voertuig en je zal vanzelf het volgende level bereiken. Kijk hier voor een uitgebreide uitleg over onder andere de beloning. Bewerkt: 30 oktober 2007 door Proximitus Reageren
Youp Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Je hoeft niets te doen, behalve een interior binnen te gaan. Dan zal het spel zeggen dat je de verdachte uitgeschakeld hebt. Daarom staat deze ook op de bugs/glitches pagina van Wiki Ow, en wat gebeurt er als je alles hebt gedaan al je levels hebt gedaan? Je krijgt steeds een hogere beloning na level 12 en dat gaat dan zo oneindig door. Het aantal auto's blijft wel haken bij 3. Staat ook op WikiGTA! Kijk daar dus eerst goed voordat je wat vraagt. Edit: En body armor 150 idd Bewerkt: 30 oktober 2007 door Youp Reageren
Bigstijn Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Je hoeft niets te doen, behalve een interior binnen te gaan. Dan zal het spel zeggen dat je de verdachte uitgeschakeld hebt. Daarom staat deze ook op de bugs/glitches pagina van Wiki Ow, en wat gebeurt er als je alles hebt gedaan al je levels hebt gedaan? Je zal dan een beloning krijgen namelijk, Veel geld die je in de missies hebt verdient (Een bepaald bedrag per missie, word steeds hoger aangezien moeilijkheid en aantal mensen die je moet doden wordt verhoogt) En je Body armor wordt verhoogt naar 150, dit is meteen het maximaal dat je kan bereiken, het balkje wordt niet groter maar er zal slomer schade afgaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.