Ottoman 47 Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Hoe kan ik in de DISCO van JIZZY als ik de mission gehaald heb? Alvast Bedankt Bewerkt: 30 oktober 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
cheetha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Hoe kan ik in de DISCO van JIZZY als ik de mission gehaald heb?Alvast Bedankt dat kan niet meer ps alleen als je de jetpack cheat aan het begin van het spel gedaan hebt in de cutscene datcarl uit de auto word gegooit Bewerkt: 30 oktober 2007 door cheetha Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 (bewerkt) Als je de missies heb gehaald, dan moet je nette kleren aantrekken om erin te komen, zoals: Texudo. Bij de winkels Victimen of Didier Sachs. Ken je nette kleren halen. (Ik dacht van wel maar ik weet het niet zeker). :$ @Hieronder: Oh oke dan heb ik het mis... Bewerkt: 30 oktober 2007 door Rene-GTA Reageren
MartyCeha Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 Nette kleding is geen behoeft hiervoor. Een goede Trainer wel Ga in San Andreas in het Johnsson huis (eerst safehouse). Zet het spel op pauze en ga naar Windows. Open de Place Manager (link hierboven), en klik op 'add place'. Voer de volgende coördinaten in: X = -2636,719 Y = 1402,917 Z = 906,4609 Noem de plaats 'Jizzy's' of dergelijke. Klik op 'add place' en zoek dan in die lijst 'jizzy's' op. Klik op teleport. Ga weer naar San Andreas en je bent er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.