Repoc Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik heb laatst gta gehaald en nu wou ik graag online met MTA. maar ik moet dus Sa versie 1 hebben. dus ging ik hem downgraden. maar als ik dat doe staat er dat de versie van mijn SA onbekend is! weten jullie hier iets van?? als dat zo is zou ik het fijn vinden
Ghost_Rider Geplaatst: 30 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2007 ik heb laatst gta gehaald en nu wou ik graag online met MTA. maar ik moet dus Sa versie 1 hebben. dus ging ik hem downgraden. maar als ik dat doe staat er dat de versie van mijn SA onbekend is! weten jullie hier iets van?? als dat zo is zou ik het fijn vinden Heb je een illegale versie van SA?
Repoc Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik heb wel de gebrande versie ja...
Ghost_Rider Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) ... Aangezien je aangeeft een gebrande versie te hebben mogen we je niet helpen volgens de regels. Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor) Bewerkt: 1 november 2007 door ..::GhostRider::..
Recommended Posts