Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo. ik heb net gta san andreas gekoch voor de pc en geinstalleerd. Maar ik heb het spel al bijna uitgespeeld op de play station en ik zou graag z'n een saved game downloaden dat al 100% is maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

ook zou ik graag eens willen wetn hoe ik wapens en auto's kan veranderen? Ik heb sami v1.1 gedownload en als ik een zn auto insteek gaat het maar bij wapens gaat dat al niet. EN wanneer ik spel wil laden na dat ik er een auto veranderd heb laad hij maar tot de helft kan iemand me helpen aub. :$

Geplaatst: (bewerkt)
hallo. ik heb net gta san andreas gekoch voor de pc en geinstalleerd. Maar ik heb het spel al bijna uitgespeeld op de play station en ik zou graag z'n een saved game downloaden dat al 100% is maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Dit ligt aan de versie van het spel :)

Hoe zie ik welke versie ik heb?

V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks

V1.1: Je ziet rechtsonder V1.1 staan

V2: Je ziet rechtsonder V2 staan

Als je V1 of V1.1 hebt moet je vanzelfsprekend dus savegames van V1 downloaden en hetzelfde met V2. In de Download Database kun je de vershillende savegames downloaden. :)

ook zou ik graag eens willen wetn hoe ik wapens en auto's kan veranderen? Ik heb sami v1.1 gedownload en als ik een zn auto insteek gaat het maar bij wapens gaat dat al niet

SAMI instaleert alleen auto's, de rest gaat altijd fout. Daarom raad ik je de IMG Tool aan. Met IMG Tool kan je alle txd. en dff. bestanden exporteren en weer vervangen met de mods bestanden uit de gta3.img ( C -> Program Files -> Rockstar Games -> Data ). In de link hieronder staat een handleiding zodat je alles snapt en weet wat je moet doen :)

Download IMG Tool

Handleiding IMG Tool

EN wanneer ik spel wil laden na dat ik er een auto veranderd heb laad hij maar tot de helft

dit ligt weer eraan welke versie je hebt :)

Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken :)

Bewerkt: door ..::GhostRider::..
Geplaatst:

oké ik heb versie 2.00 en ik heb net "[sA V2.00] 100% savegame" gedownload en als ik het bij "mijn documenten" in de map "GTA San Andreas User Files" steek en dan het spel opstart, kies voor laden kan ik "end of the line 2 aug 2007 15:35:43" kiezen. Als ik daar dan op klik dan zit ik toch terug in het begin waar cj in de luchthaven staat. Met maar 350$ .

Geplaatst:
oké ik heb versie 2.00 en ik heb net "[sA V2.00] 100% savegame" gedownload en als ik het bij "mijn documenten" in de map "GTA San Andreas User Files" steek en dan het spel opstart, kies voor laden kan ik "end of the line 2 aug 2007 15:35:43" kiezen. Als ik daar dan op klik dan zit ik toch terug in het begin waar cj in de luchthaven staat. Met maar 350$ .

Hey, gta noob666! Nog van harte welkom op het forum!

Je probleem kan aan meerdere dingen liggen. Ten eerste kan het zijn dat je geen juiste savegame heb gedownload. Ga naar de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script" en kijk dan naar de grote van het bestand "script.img". Is dit bestand 568 kB groot, dan moet je een V1 savegame downloaden. Is het bestand 562 kB groot, dan download je een V2 savegame.

Daarnaast kan het probleem ook bij de savegame zelf liggen. De 100% V2 savegame uit de eigen database doet het bij meerdere leden niet. Om hem te laten werken, zul je hem door een converter moeten halen. Deze converter heb ik voor je in de bijlage zitten. Pak hem na het downloaden even uit, en kopieer hem naar de volgende map: "Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files". Selecteer dan je savegame, en sleep hem door de converter heen. Druk op [enter] en probeer de savegame dan nog eens te laden.

Geplaatst:

oké ik heb kunnen moden bedankt iedereen :tu: :tu:

er is maar 1X dat niet gaat & dat is die ghost rider mod omdat er bij de handleiding niet staat door wat je het moet vervangen.

Geplaatst:
er is maar 1X dat niet gaat & dat is die ghost rider mod omdat er bij de handleiding niet staat door wat je het moet vervangen.

Je bedoelt deze mod?

Jawel hoor, in 'Installation.txt' staat precies wat je moet vervangen. Ik zal t even quoten:

Ghost Rider: All Files are to go in: rockstar/gtasa/models Player.IMG

Files Included: 15

captruk.dff = Head Flame Model Purchase at Binco

captruck.txd = Head Flame Texture

glasses01.dff = Eyes of Fire Model Purchase at Binco (I think)

glasses01.txd = Eyes of Fire Texture

Head.dff & CS_Head.dff = Skull Model Default

Player_face = Face Texture Default

Neck.DFF = Chain Model that wraps around Purchase at Binco African Pendant

Neckafrica.txd = Chain Texture

Vest.dff = Leather Jacket w/Spikes Model

Vest.txd = Leather Texture

Leathertr.dff = Leather Pants (all one size buff) Purchase at Victim

Leathertr.txd = Leather Pants Texture

Shoe.dff = default shoe model

sneakerbincblk.txd = default shoe Texture

Ghost Rider's Bike: All Files go in: rockstar/gtasa/models GTA3.IMG

(Handling Text Included open and replace the lines within to the Handling.CFG or The Vehicle.IDE Both located: rockstar/gtasa/data folder)

freeway.dff = Motorcycle Model this one has better textures the glow flames take away a little. (glow flames model is in that folder)

freeway.txd = Motorcycle Texture

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...