Jump to content

Gamebladen

NilsHolgersson

Nou?  

91 leden hebben gestemd

1. 1. Welke lees je?

• GamePro
      3
    • Gamespot
      4
    • Ngamer
      9
    • OPM2
      18
    • PC Gameplay
      14
    • PC Zone
      4
    • Power Unlimited
      46
    • Xbox Magazine
      4
    • Een andere, namelijk;
      16
    • Ik lees geen gamebladen
      25

Recommended Posts

Geplaatst:

psm.jpg

Vertel het maar!

Ik ben nog steeds trouw abonnee van Power Unlimited. Het wordt nu wel een beetje zielig want ik ben het al tien jaar ofzo. Maar ik hou het voor de leuke onderschriften en reacties op brieven; die grappen wil ik niet missen.

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

7

• moechy

2

• maikel jonson

2

• Silverbyte

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik ben nog steeds trouw abonnee van Power Unlimited. Het wordt nu wel een beetje zielig want ik ben het al tien jaar ofzo. Maar ik hou het voor de leuke onderschriften en reacties op brieven; die grappen wil ik niet missen.

Ik ben geen abonee van de Power Unlimited, maar mijn vriend wel. Als hij dan de PU binnen heeft ga ik die altijd met hem samen lezen ^_^

Geplaatst:
Ik ben geen abonee van de Power Unlimited, maar mijn vriend wel. Als hij dan de PU binnen heeft ga ik die altijd met hem samen lezen ^_^

Kijk dat is gezellig.

Geplaatst:

Ik lees Ngamer, maar ik ben eigenlijk een beetje aan het zoeken naar een buitenlands blad, aangezien er geen echte goede van eigen bodem zijn. Maar ja, dat kost al gauw weer een flink aantal duiten extra, dus het is nog maar de vraag of het daar van gaat komen.

Geplaatst:

Ik lees het meest interressante wat er in de winkel ligt, de ene keer is het PU en de andere keer Gampeplay enz...

Pu vind ik wel leuk omdat daar veel komische dingen in voorkomen.

Geplaatst:

alle gamebladen kan ik gewoon in de bibiotheek om de hoek lezen lkkr makkelijk en je hoeft er niet voor te betalen. ^_^

Geplaatst:

Ik lees er geen een; ik haal alles van internet. Daar staat alles voor nop en binnen 3 tellen zit je op een andere site. Beter kan niet. :)

Geplaatst:

Als ik een game in de PU zie die me leuk lijkt ga ik ook altijd op internet er verder naar zoeken, want; op internet kun je bijvoorbeeld gameplay filmpjes ervan vinden. En bewegende beelden spreken duizend woorden..

Geplaatst:

Ik lees nooit geen gamebladen , ik vind het zo onnodig. Als ik wil zoek ik wel iets op insidegamer op , makkelijker en goedkoper.

Geplaatst:

Een blad geeft toch wat extra's vind ik. Papier leest lekkerder dan een monitor. Op het internet zoek ik alleen gericht, terwijl je bij een gameblad van alles wat meekrijgt. En als het bijvoorbeeld warm is ga je er buiten mee zitten. Glaasje Punica erbij. Helemaal toppiejoppie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...