Jump to content

Gamebladen

NilsHolgersson

Nou?  

91 leden hebben gestemd

1. 1. Welke lees je?

• GamePro
      3
    • Gamespot
      4
    • Ngamer
      9
    • OPM2
      18
    • PC Gameplay
      14
    • PC Zone
      4
    • Power Unlimited
      46
    • Xbox Magazine
      4
    • Een andere, namelijk;
      16
    • Ik lees geen gamebladen
      25

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik lees de Power Unlimited, gewoon omdat ik dit het leukste en gezelligste blad vind. Zo nu en dan zet ik wel eens vraagtekens bij hun re- en previews, maar over het algemeen vind ik het erg leuk en boeiend hun blad door te lezen. Ik koop hem gewoon los overigens, als er niets bijzonders instaat neem ik hem niet mee. En als ik dan toch bij de boekhandel sta, neem ik meestal vluchtig de PC Gameplay even door. ^_^

• Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NilsHolgersson

7

• moechy

2

• maikel jonson

2

• Silverbyte

2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Af en toe koop ik eens een Power Unlimited, over het algemeen staat er te veel zooi in om het nog serieus te noemen, maar het zorgt wel voor wat geinig vermaak. Vooral de onderschriften zijn schitterend. Maar serieuzere recensies kan je op talloze gamesites vinden, dus waarom zou je je eigen nog op een gameblad abboneren? Dat denk ik dan, maar wat jij doet moet je zelf weten. Zelf vind ik recensies op het internet toch veel makkelijker werken. ^_^

Geplaatst:
Power Unlimited, mijn broertje en zusje hebben laatst jaargang 1998 tot 2004 gevonden in een prullenbak.

Nadat ik ze allemaal heb gelezen ben ik abonee. :Y

Pfft, dat zou ik echt nooit doen, de hele collectie weggooien. Het is toch altijd leuk om een PU uit 1996 te pakken om gewoon terug te lezen wat voor een games er toen allemaal uitkwamen. En vooral Ben de Dood was een held uit die tijd. :$

Alleen dit huis is nogal in verbouwing en nu ben ik mijn nieuwste PU kwijt. Ik was nog nieteens ver met lezen. :cry:

De enige die nu nog echt grappig is is Ed Wiggemans. _O_ Als hij stopt zeg ik mijn abonnement op. Zonder Ed geen pret. :(

Geplaatst:

ik las eerder altijd de PU maar nu eigelijk nooit meer maar kijk wel vaak gamekings en dat is wel grappig vind ik :puh:

Geplaatst:
nee ik hou niet van die bladen ^_^^_^:schater:^_^^_^:schater::schater:^_^

Misschien moet je nog wat meer smilies gebruiken dan maken ze wel een superlid van je.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik lees de Power Unlimited :). Eigenlijk de uitgebreidste game-blad waar onder meer de redactie van Gamekings is :D

@Nilsholgersoon: Die was goed :schater:

>>> Door Froodooo: Maar misschien niet meteen nodig in dit topic...<<<

Ja, sorry. Ik vond het gewoon grappig... :{

>>> Door Froodooo: Dat kan, en maakt ook niet uit. :puh: <<<

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ben abonnee van de Power unlimited. Die teksten in de reviews en peviews zijn af en toe briljant gewoon!! :dans: Die superdroge humor van ze!! :puh:

Geplaatst:

Ik lees al een lange tijd de [N]Gamer. De PU hebben we ook thuis, maar die lees ik alleen voor de nieuwtjes, bijschriften en andere dingen, behalve de (p)reviews, daarvoor lees ik liever de [N]Gamer. Het gaat mij om de Nintendo DS games en enkele pc games.

De PU heeft een jaar geleden een andere (grotere?) lettertype genomen en er staat (te)veel artwork en screenshots in en een beetje tekst. Grafisch vind ik het maar niks. De [N]Gamer is wat serieuzer en de reviews zijn veel duidelijker en informatiever. De [N]Gamer gebruikt richtlijnen en dat werkt goed, de PU vind ik soms nogal vaag en vermeld niet altijd even goed wat de inhoud is. De [N]Gamer heeft een gewone witte achtergrond en hier en daar wat artwork en screens, en dat ziet er veel beter uit. Helaas staat er weinig nieuws in.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Voor de 28 PU-lezers; wat vinden jullie van de fotos van Gameplay 2007 en dan met name de 'gedachtewolkjes'-bijschriften? Ik vind ze briljant!

Geplaatst:

Ik heb 1x skik gekocht,

en dan Playstation magazine,

waar ik nog altijd in de winkel koop.

Maar weet iemand waar ze een gamemagazine

waar ze alleen over psp games en de console zelf

gaat?

Geplaatst:

Ik lees af en toe eens een Power Unlimited, die is wel geinig

Vooral die grappen bij de plaatjes zijn erg melig :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...