Jump to content

Unique stunt jumps


pasgal

Recommended Posts

Hoe kun je die jumps in het vliegveld doen? ik probeer alles maar het lukt me niet zou ik daar mishien wat meer uitleg over kunnen krijgen? ik heb ook al op Wikigta gekeken maar daar staat niet egt veel tips zoals bv welke auto je moet hebben en hoe ver die stunt moet en enz.

Bewerkt: door pasgal
Link to comment
Delen op andere websites

Tsja....de omschrijvingen op WikiGTA zijn wellicht wat summier, maar aan de andere kant: er valt ook weinig meer over te zeggen vrees ik. Toevallig deed ik de USB's vandeweek zelf nog en ze zijn te doen hoor :Y Ik gebruikte een motor om ze te doen (de PCJ 600). Neem een zo lang mogelijk aanloop en probeer wat te draaien met de motor (voorwiel naar beneden of omhoog) om de stand te veranderen en wat verder of wat minder ver te komen. Uiteindelijk telt ie gewoon :Y Die sprong over dat gebouwtje met die draaiende radar is wel wat lastig. Je moet over het gebouw heenspringen maar rechts langs de draaiende radar. Hetgeen mij een aantal keren de situatie opleverde dat ik vol in de draaiende radar sprong en mijn motor kon afschrijven. Maar uiteindelijk moet het lukken....succes :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb nu alle jumps al 2 keer gehad maar bij mijn stats zegt hij dat ik er maar 35 heb gemaakt iemand nog tips?

Kijk eens op de website van G-unleashed.com, daar staat elke sprong uitgelegd en met welk voertuig je die jump het beste kunt nemen. De link naar de website.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is gelukkig een programmaatje om de onvoltooide unique stunt jumps te vinden, dat scheelt veel tijd.

uniquecallv1.zip

Na het downloaden het bestand main.scm vervangen, deze je vind in C-->Program Files-->Rockstar Games-->GTA Vice City-->Data, je moet wel eerst een back-up maken, als je de jump hebt gevonden plaats je weer de normale main.scm en kan je verder spelen. Na de installatie de savegame laden, en de laatste jumps zal op de radar verschijnen.

Het staat ook nog in de readme.

Succes.

Als het op de een of andere manier echt niet lukt, kan je je savegame plaatsten, en dan kunnen wij kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is gelukkig een programmaatje om de onvoltooide unique stunt jumps te vinden, dat scheelt veel tijd.

uniquecallv1.zip

Na het downloaden het bestand main.scm vervangen, deze je vind in C-->Program Files-->Rockstar Games-->GTA Vice City-->Data, je moet wel eerst een back-up maken, als je de jump hebt gevonden plaats je weer de normale main.scm en kan je verder spelen. Na de installatie de savegame laden, en de laatste jumps zal op de radar verschijnen.

Het staat ook nog in de readme.

Succes.

Als het op de een of andere manier echt niet lukt, kan je je savegame plaatsten, en dan kunnen wij kijken.

Ok bedankt :tu: maar aan die savegame's heb ik niks aan wnat speel op de ps2 en heb geen armax maar toch bedankt 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...