PrI3sT Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik heb een probleem bij getaway black monday in het eerste level rammen ze die deur in en houden ze die drugsdealers onder schot maar wat moet je dan doen er gebeurt niets van mij help me Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 ik heb een probleem bij getaway black monday in het eerste level rammen ze die deur in en houden ze die drugsdealers onder schot maar wat moet je dan doen er gebeurt niets van mij help me Mocht je er een keer niet uitkomen of weet je even niet wat je moet doen, dan raad ik je aan gebruik te maken van een walkthrough. Een walkthrough legt je alle missies van het spel uit, dus ik raad aan gebruik te maken van bijvoorbeeld deze walkthrough. Scrol naar de missie waarin je vastzit, en kijk wat de bedoeling is. Ik heb stiekem alvast even gekeken voor je, kan het misschien zijn dat je die drugsdealers moet arresteren? Reageren
PrI3sT Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 hoe arresteer je dan wel Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 hoe arresteer je dan wel Volgens de walkthrough kan dit met (circle). Overigens staan de meeste toetsinstellingen ook vast wel in de opties van het spel zelf, dus ik denk dat je het daar ook wel uit had kunnen halen. Reageren
PrI3sT Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 dat is juist het probleem die opties in dat spel zijn ***** er staat niets bij van circle en al die dingen toch bedankt voor je hulp mag morgen weer op de ps2 ik zal dan eens kijken of het lukt mvg. PrI3sT Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 11 november 2007 Rapport Geplaatst: 11 november 2007 ik heb spel zelf lees het boekje daar staat besturing in en ook van de andere personage's Reageren
Harrison Geplaatst: 12 december 2007 Rapport Geplaatst: 12 december 2007 Ik heb het spel drie keer uitgespeeld De bedoeling van de eerste level is dat je de drugsdealers moet arressteren, daarna gaat er een muur kapot... Ik denk wel dat je het daarna zelf kan... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.