Jump to content

games die uitkomen in november

welk spel zou je willen kopen in november als je er 1 mag kiezen?  

38 leden hebben gestemd

1. 1. welk spel zou je willen kopen in november als je er 1 mag kiezen?

• Assassins Creed
      13
    • Beowulf
      0
    • Call Of Duty 4 Modern Warfare
      11
    • Haze
      0
    • Kane & Lynch Dead Men
      0
    • Lair
      0
    • Need For Speed Prostreet
      9
    • Ratchet & Clank Tools of Destruction
      0
    • The Simpsons Game
      1
    • Tony Hawks Proving Ground
      2
    • Ace Combat 6 Fires of Liberation
      0
    • Mass Effect
      0
    • Splintercell Conviction
      0
    • Anders, namelijk
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Dus zeker wel assasins creed voor de ps3!! :D als ie uitkomt ga ik hem zeker halen, iig leuke bezigheid tot IV uitkomt

Geplaatst:

Waarschijnlijk wordt het dan Assasins Creed omdat dit een freeroamer is. Ook spreekt het concept mij best wel aan dus wordt dat mijn game. Het spel bevat ook een hele nieuwe manier van gameplay, je bent heel anders bezig dan op iemand afrennen, hem te vermoorden o.i.d. en klaar. Je moet echt nadenken en een plan verzinnen hoe je iemand vermoordt etc. Er vernieuwend allemaal en dat maakt deze game (waarschijnlijk) zo goed.

Groetjes, :cya:

Boris H.

Geplaatst:

November 2007 heb ik altijd al naar uitgekeken. Dit is de maand dat er een heleboel grote namen de markt gaan veroveren. Assassins Creed komt bij mijn gameverzameling zeker in het laadje. Als een mooie gameontwikkelaar een mooi spel kan maken hoef je hem niet te laten liggen. Maar dat is niet de enigste redenen ^_^

Geplaatst:
Call of Duty 4 , maar jullie gaan hier toch niet elke maand een topic over maken.

nee, maar in novmber komen er zoveel vette games uit :Y

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm nutteloze topic?

Ontopic: Als ik mocht kiezen dan zou ik voor Call of Duty 4 (COD4) gaan!

@Bericht hier onder mij: Dus straks hebben wij ook een topic van: Games die uitkomen in December, Januari, Feb. enz.

Daarom vind ik het nogal nutteloos.

Bewerkt: door Wesley_GTA
Geplaatst:
Hmm nutteloze topic?

Ontopic: Als ik mocht kiezen dan zou ik voor Call of Duty 4 (COD4) gaan!

Ik vind dit topic niet echt nuteloos, want zoals de topicstarter al heeft gezegt, komen er in november veel vette games uit, dus kun je hier kwijt welke je wil gaan aanschaffen, of op andere zielige manieren eraan komen, Hé stefaneke?

Ik ga voor Assasins creed gelijk als ie uit is.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Inderdaad is het niet handig om elke maand een topic aan te gaan maken waarin weer wordt gevraagd welke games je gaat kopen. November is inderdaad een maand waarin veel goede games uitkomen, dus ik zal deze keer het topic open laten staan. Maar maak er geen gewoonte van. ;)

Als ik een game uit zou moeten kiezen om te kopen voor mijn pc'tje, dan wordt het Call of Duty 4. Ik heb de demo gespeeld, en het speelde gewoon heerlijk, het schieten bijvoorbeeld zit echt goed in elkaar, daarnaast zijn de graphics van een hoge kwaliteit, en is de gameplay ook gewoon goed. Maar als Assassin's Creed deze maand al op de pc had uitgekomen, dan was dat denk ik mijn eerste keus geweest.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...