Arjen Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Zie mijn nieuwe signatuur.. Reageren
philip14 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) ziet er mooi uit vooral die 3 niko's achter elkaar, maar misschien had het wat minder grijs gekund, dat je die letters een felle kleur doet zoals groen ofzo. die vrouw die naast die IV staat ziet er ook goed uit. je krijgt een 8/10 >>> Door .Levi.: Zie postvak.<<< Bewerkt: 31 oktober 2007 door philip14 Reageren
AreZzo Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Haha enorm goede posts bove me xD Hmm ik vind het mooi gedaan de kleuren zijn vooral grijzig, dat maakt niet zo zeer uit maar je voorste render is dan in kleur, dan zou ik in de background nog eens ergens wat van die kleuren laten terugkomen, ook is het grijs in de achtergrond bijna over heel de bovenkant verspreid, hier had je nog wat donkere lijnen ofzo in kunnen verwerken... Voor de rest is de tekst goed gedaan, je naam beetje verstopt Het is een leuke signatuur 8/10 dus Reageren
Crankeye Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Echt prachtig gewoon! Mooi zo die stijl van deze skin! De GTA IV Character springt er ook zo lekker uit! Ga vooral door, voor deze een dikke 10! Reageren
Gijsso Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik vind 'm prachtig alleen zie ik de naam niet op ziet ie er niet in. Ik geef een 9/10 Reageren
Thabit Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik vind 'm prachtig alleen zie ik de naam niet op ziet ie er niet in.Ik geef een 9/10 Helemaal rechts naast Niko's hand. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.