Jump to content

utilty aanhanger

Recommended Posts

Geplaatst:

ik vraagde me af wikigta had zon oonduidelijk zwarte screen heeft iemand anders infor matie of duidelijke screens van die aanhanger?

Geplaatst: (bewerkt)

Waarom is er wel een screen van maar geen vindplaats??. Ik heb 'm nog nooit gezien in heel SA (ps2). Kan iemand mij dat uitleggen?

Antwoord op jou vraag: Het komt door de lichtinval. het karretje is vrij donker, het staat op een zwarte startbaan en de zon staat verkeert. Dat heb ik ook soms als ik in een donkere auto rijdt. Soms zie ik de auto gewoon niet meer

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst: (bewerkt)

Echt veel beter heb ik 'm niet kunnen maken, zoals GTAGijsso al zei is het een redelijk donkere aanhanger. Bij het schieten van die op WikiGTA was ik echter vergeten de brightness hoger te zetten, misschien is het zo beter?

post-48858-1193840929_thumb.jpg

post-48858-1193840942_thumb.jpg

Verder komt de aanhanger naar mijn weten niet voor in het spel. Met een carspawner is het wel te spawnen, en voor zover ik weet kan het achter een Utility Van gekoppeld worden.

Edit:Die brightness heeft zeker niet eens effect als je een foto ervan maakt :7

Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Ah, maar die zitten wel degelijk in het spel hoor :Y In Los Santos moet je het spoor volgen wat afbuigt van het hoofdspoor en uiteindelijk naar de haven loopt. Helemaal op het eind loopt het spoor dood in een soort van grote schuur en daar staan een aantal van die wagens. In 1 ervan ligt volgens mij ook nog armor geloof ik, maar dat weet ik niet helemaal zeker......

Edit: @VWO-er: ja, inderdaad, dat vergat ik erbij te zeggen: dat het slechts een "decorstuk" is.....

Geplaatst:

Als je onderaan de pagina had gekeken staat er deze regel:

Dit voertuig komt niet in het spel voor en is alleen tevoorschijn te halen via het modificeren van het spel.
Vandaar dat je hem nog nooit bent tegengekomen, hij zit gewoonweg niet in het spel(als voertuig niet, maar wel als model).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...