Gtaboy107 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 'Ronald Koeman naar Valencia' Uitgegeven: 31 oktober 2007 14:10 Laatst gewijzigd: 31 oktober 2007 14:32 EINDHOVEN - Ronald Koeman wordt trainer van Valencia, zo melden diverse Spaanse media. Het zou gaan om de rest van de huidige competitie en twee volledige seizoenen. De trainer van PSV en de Eindhovense club geven geen commentaar, maar PSV heeft voor woensdagavond wel een persconferentie belegd. Over de inhoud daarvan wil de club niets zeggen. Koemans zaakwaarnemer Ger Lagendijk wilde er woensdag evenmin inhoudelijk op ingaan. "Voor het eerst in 28 jaar heb ik van Ronald een spreekverbod gekregen", aldus Lagendijk. "Ik kan en mag niets zeggen en dat doe ik dan ook niet. Donderdag kan ik misschien meer melden." Contractbesprekingen Volgens de Spaanse krant AS zullen de contractbesprekingen woensdagmiddag afgerond worden. Koeman (44) was in Spanje eerder assistent-trainer van Barcelona (1998-1999). Daarna coachte hij Vitesse, Ajax, Benfica (Por) en PSV. Koeman zou bij Valencia de tweede Nederlandse trainer zijn in de geschiedenis van de club. Guus Hiddink was in de jaren'90 drie seizoenen eindverantwoordelijk bij 'Los Ches'. Bron: nu.nl Lekker lullig... Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ach ja.. Psv wordt toch wel kampioen. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Mooi, maakt hij plaats voor Martin Jol. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Mooi, maakt hij plaats voor Martin Jol. Daar zou Ajax toch al mee bezig zijn ? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Achja. PSV word toch kampioen Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Daar zou Ajax toch al mee bezig zijn ? Hmm.. ik heb het idee dat die Marco van Basten na het EK gaan presenteren als nieuwe trainer. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Daar zou Ajax toch al mee bezig zijn ? Hmm.. ik heb het idee dat die Marco van Basten na het EK gaan presenteren als nieuwe trainer. Zou kunnen. Ik hoop dat Guus Hiddink terug naar Psv gaat. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Ik hoop ook dat Guus Hiddink naar PSV gaat Bewerkt: 11 november 2007 door Steel Dogg Reageren
Wijst Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ajax en PSV willen allebij Martin Jol, maar ik zou het van Ajax gewoon zielig vinden. Ze moeten daar in Amsterdam Adri Koster ook gewoon een kans geven. Ik denk en hoop dat Martin Jol voor PSV gaat kiezen. Maar dat Ronald weg is had ik niet echt verwacht. Reageren
Mister.X Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Beetje raar dat ze het niet op de Officiële PSV Site melden Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Henk ten Cate zou toch gaan? Zoiets verstond ik namelijk. Bewerkt: 11 november 2007 door Steel Dogg Reageren
Wijst Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Henk Ten Cate is naar Chealsea FC, Ronald Koeman nu naar Valencia. Wat ik trouwens helemaal niet had verwacht, ik denk dat Martin Jol trainer van PSV wordt ! Reageren
homer x9 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) ik vind dat ronald koeman moet blijven!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 31 oktober 2007 door GTA-Sheep Niet ter zake doende afbeelding verwijderd Reageren
TomHagen Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Het is nog helemaal niet zeker, waar iedereen van uit lijkt te gaan. Toch wel raar, zoiets. Als het raar is raken twee topclubs uit Nederland hun hoofdcoach kwijt omdat die ergens anders willen werken. Erg frapant (het perfecte wordt voor deze situatie ) Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Het was net bij RTL voetbal en daar ging het ook over Koeman. Hij gaat alleen weg voor het geld en omdat hij van Spanje houd. Maar volgens mij was het contact met de voorzitter (...) erg slecht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.