Jump to content

PCJ-Playground


Baffie

Recommended Posts

Hallo,

Weet er hier misschien iemand hoe je de (side)missie PCJ-Playground moet halen, ik heb em al hartstikke vaak geprobeerd, en meestal haal ik de eerste 22 checkpoints wel, maar dan de laatste 2, hoe kan je die halen als je de unieke stunt ervan doe heb je de laatste en als je em niet hard genoeg doe kom je weer op de grond terecht, hoe kan je ze allemaal krijgen? Binnen de tijd wel, zonder trainer!

Link to comment
Delen op andere websites

Oei... De beruchte PCJ 600 Playground. Die is maar op één manier te halen, namelijk heel vaak proberen. Je hebt gewoon een grote dosis mazzel nodig. Veel oefenen, dan lukt hij uiteindelijk wel. Maar dan heb je hem al zo vaak gedaan dat je niet eens blij bent dat je hem gehaald hebt. :lol:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn er dus meer die er moeite mee hebben, ik heb em één keer gehaald op een safe met codes, die level trouwens niet, de eerste 22 lukken meestal wel, maar je moet ook geluk hebben dat je niet zo'n stuntding mist, dan kom je bij de trap van Unieke stunt 30 geloof ik (als je de map met unieke stunten bekijkt) daar ging ik rechtdoor dan meteen rechts, eerste weer rechts dat je in dat steegje uitkwam. Vervolgens probeerde ik schuin de trap op te rijden wat me die ene keer ook lukte. Daarna op het laatste dak komen. Ik heb em een keer gehaald en dat was púúr geluk. Maar ik dacht: misschien is er hier wel iemand die weet hoe je em op tactiek kan halen maar dat zal dus ook wel moeilijk worden. Bij die missie sloeg ik op een gegeven moment m'n beeldscherm bijna verrot, zó kwaad was ik. Ik had ze toen bijna allemaal viel ik van m'n motor af :bah: .

Link to comment
Delen op andere websites

't is inderdaad een kwestie van gewoon blijven proberen. Je mag geen fouten maken, en je moet die laatste jump niet te hard nemen.

Ik heb hem denk ik een keer of drie gehaald. ( twee keer daarvan als laatste opdracht voor het halen van 100%)

Wat mij betreft is dit met afstand de moeilijkste opdracht van VC.

Btw: ik speel altijd zonder cheatcodes.

Link to comment
Delen op andere websites

Makkelijk is die zeker niet, ik wil em nu halen want ik heb nog niet één missie gedaan en ik ben al op 30% van het spel. Ik heb alle side-missies ook alvast gedaan en daar zit deze ook bij. Ik heb de meeste problemen met de laatste 2, die zijn zó rottig te halen omdat je ze niet in één jump kan pakken. Ik ga het nog wel proberen en jullie horen het wel als het gelukt is, alvast bedankt!

Jippie, ik heb em gehaald en ik kan nu ook ongeveer zeggen hoe het moet. Je moet in ieder geval niet voluit gaan jagen maar ga op gewone snelheid door de steegjes, zorg er in géén geval voor dat je van je motor afval. De checkpoints zijn erg gevoelig, je hoeft er niet persé helemaal doorheen te vliegen/rijden. Bij de laatste 2 moet je unieke stunt 30 op de Unieke Stunten plattegrond doen alleen naar rechts gaan aan het eind. Dan vanaf de hoek van dát gebouw op alle kracht doorrijden naar het laatste gebouw waar na zoveel % een sparrow staat. Voor mensen die het nog niet gehaald hebben!

[EDIT door Lantyz: Dubbelpost samengevoegd]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...