Jump to content

GTA SA Savegames

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste fijne GTA vrienden,

ik heb GTA SA origineel gekocht..(een hele tijd geleden al), deze heb ik laatst weer opnieuw geinstalleerd, en gelijk even wat savegames gedownload.. altijd prettig toch?

Maar voorheen zette ik deze savegames gewoon in mn "GTA San Andreas userfiles" mapje..en geen probleem kon gelijk spelen..maar nu start ik het spel en zijn de save games => "save game corrupt" dat is niet leuk!!

Hoe kan dat?

Ik ben ook zeer groot fan van San Andreas Multiplayer, alleen er zijn de laatste tijd zoweinig servers te spelen?? en maar bar weinig mensen online...

Hoe kan dat? (mis ik iets?)

Ik hoop dat jullie als experts mij verder kunnen helpen! alvast bedankt!!

Geplaatst: (bewerkt)
Beste fijne GTA vrienden,

ik heb GTA SA origineel gekocht..(een hele tijd geleden al), deze heb ik laatst weer opnieuw geinstalleerd, en gelijk even wat savegames gedownload.. altijd prettig toch?

Maar voorheen zette ik deze savegames gewoon in mn "GTA San Andreas userfiles" mapje..en geen probleem kon gelijk spelen..maar nu start ik het spel en zijn de save games => "save game corrupt" dat is niet leuk!!

Welke versie heb je van San Andreas? Als je het spel opstart en rechtsonder staat "V. 2.0" dan heb je Versie 2 van het spel. Dan heb je de kans dat je een Versie 1 savegame hebt. Hier vind je Downgrader naar Versie 1.

Ik ben ook zeer groot fan van San Andreas Multiplayer, alleen er zijn de laatste tijd zoweinig servers te spelen?? en maar bar weinig mensen online...

Bedoel je MTA of SA:MP?

Bij SA:MP staat er altijd een "Internet"-button waardoor je daar een heleboel servers ziet. Maar inderdaad, het is wel tamelijk rustig. Screen:

internetua3.png

Bij MTA zal je ook wel een drukke server lijst hebben.

Edit: Waarschijnlijk heb je Versie I van SA, want je speelt SA:MP. En waarschijnlijk heb je een versie II savegame.

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

Welke versie heb je van San Andreas? Als je het spel opstart en rechtsonder staat "V. 2.0" dan heb je Versie 2 van het spel. Dan heb je de kans dat je een Versie 1 savegame hebt.

Ik zie helemaal geen versie als ik het spel start om eerlijk te zijn... zal sowieso even die patch gebruiken..kan helpen! thx in ieder geval!

Ja ik speel SA:MP.. gebruik ook dat internet tabblad, krijg ik wel redelijk veel servers maar niet zo veel als normaal..

ook hiervoor thx!

Welke versie heb je van San Andreas? Als je het spel opstart en rechtsonder staat "V. 2.0" dan heb je Versie 2 van het spel. Dan heb je de kans dat je een Versie 1 savegame hebt.

Ik zie helemaal geen versie als ik het spel start om eerlijk te zijn... zal sowieso even die patch gebruiken..kan helpen! thx in ieder geval!

Je hebt versie I dan. Als het goed is heb je een backupje gemaakt van je Main en script? Zo kan je er weer Versie II van maken en die Savegame spelen, maar dan kan je geen SA:MP spelen! Dan heb je weer die downgrader nodig. Dus het is wel een keuze die je moet maken, of je moet steeds wisselen.

Ja ik speel SA:MP.. gebruik ook dat internet tabblad, krijg ik wel redelijk veel servers maar niet zo veel als normaal..

ook hiervoor thx!

Klopt, dat is wel jammer ja.

Je hebt dus voor SA:MP Versie 1 nodig van het spel, voor de savegame die je hebt versie 2!

Bewerkt: door Youp
Geplaatst:

De downgrader geeft aan: "nothing to do..." ik kan er vanuit gaan dat ik dan versie 1 heb? is er ook een upgrader? de savegames zijn nog steeds "corrupted"....

V1.00 wordt niet getoont in het beginscherm, slechts V1.1 en V2.00 worden getoond, dus je hoeft de patch niet te gebruiken ;) Want je hebt al V1.00, met deze versie hoor je ook samp te kunnen spelen, als dit niet werkt gebruik voor de zekerheid toch maar de patch. Trouwens heeft de patch niets met de savegames te maken, de patch maakt alleen de patch maakt v2.00 (Indien je die hebt) moddable. Je kan zo zien hoe welke savegame versie je hebt, ga eerst naar 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script' en dan:

V1.00: Als je Script.img 562.kb groot is, zal je versie v1.00 hebben.

V2.00: Je script in 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script. Als je Script.img 568.kb groot is, zal je versie v2.00 hebben.

Edit@ Hieronder: Oke, ik gebruikte het gewoon als 2 basischijfen, indien hij een andere gebruikt kan hij zelf denk ik wel indenken dat hij die moet aanklikken,

Bewerkt: door Bigstijn

Even voor de duidelijkheid: De patcher en de versie in het beginscherm hebben niks uit te staan met die savegames. Om V2 savegames te kunnen spelen download de bijgeleverde files en zet ze in '..\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu heb je V2(qua savegames dan). Om SA-mp te kunnen spelen moet je V1 hebben, dus dan moet je óf patchen, óf er moet niks in het beginscherm staan.

V2 Files

@ hierboven: Jij kan snel typen, er stond niks...

@ correctie hierboven: Het maakt niet uit welke partitie hij gebruikt hoor, het is niet altijd C:\ of D:\ want ik gebruik ook gewoon E:\ ;)

@ hieronder: Hoofdletterfoutje, fixed.

Bewerkt: door VWO-er
Geplaatst:
Even voor de duidelijkheid: De patcher en de versie in het beginscherm hebben niks uit te staan met die savegames. Om V2 savegames te kunnen spelen download de bijgeleverde files en zet ze in '..\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script'. Nu heb je V2(qua savegames dan). Om SA-mp te kunnen spelen moet je V1 hebben, dus dan moet je óf patchen, óf er moet niks in het beginscherm staan.

V2 Files

@ hierboven: Jij kan snel typen, er stond niks...

De site doet het bij mij niet. Dit is in ieder geval de site waar het vandaan komt; en het is dan de 7e van onder :Y

Klikkie :D

Geplaatst:

Ik heb voor de zekerheid eerst even een savegame voor V1 gedownload... maar hij geeft ook hierbij aan dat de savegame corrupted is... ???

SA:MP werkt gewoon wel dat is het probleem niet...

Maar als V1 save games ook niet werken?? snapper niks meer van

Ik heb geen partities trouwens..

alvast bedankt voor de feedback gasten

Geplaatst:

Je kan zo zien hoe welke savegame versie je hebt, ga eerst naar 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script' en dan:

V1.00: Als je Script.img 562.kb groot is, zal je versie v1.00 hebben.

V2.00: Je script in 'Deze Computer'> 'C' of 'D'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script. Als je Script.img 568.kb groot is, zal je versie v2.00 hebben.

heb ik even gechecked:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script -> en mn script is 568 kb ??

officieel in de war! :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...