Michilos Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Hallo, is er een manier dat ik ee save game kan doen in GTA nu ik de NOob Mode heb geinstalleerd, want ik heb geen zin om nu weer al die missies te gaan halen en ik heb nu weinig mogelijkheden. Alvast bedankt. Reageren
Wijst Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Ik snap je vraag niet echt maar als je bedoelt dat je iets nieuws hebt gezet op je GTA en je savegames niet heb bewaart, dan denk ik dat je opnieuw zal moeten beginnen. Maar als je bedoelt hoe je een savegame plaats op het forum hier uitlegje : Je gaat naar Mijn Documenten >> en dan GTA San Andreas >> Savegames. en die kan je met de hieronder aangegeven Bladeren knop in je bericht zetten. En trouwens als je je savegame kwijt was en misschien eerder hier op het forum geplaatst hebt kun je misschien vanaf daar weer verder gaan ?! Reageren
Youp Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, is er een manier dat ik ee save game kan doen in GTA nu ik de NOob Mode heb geinstalleerd, want ik heb geen zin om nu weer al die missies te gaan halen en ik heb nu weinig mogelijkheden. Alvast bedankt. Hier heb je een 100% savegame voor de n00bmode. Klikkie Als je je savegame hebt uitgepakt gooi je 'm in "San Andreas Userfiles" in "Mijn Documenten". Als bijvoorbeeld de savegame: "GTASAsf3.b" is kan je wanneer je "3" verandert de slot waar de savegame in komt te staan veranderen. Dus bij 1 komt in ie in slot 1, bij 2 in 2 etc. Succes! Bewerkt: 31 oktober 2007 door Youp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.