Jump to content

Spywareproblemen?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb Avg Internet seceturie full version en beschermd dat ook goed tegen spyware? Hier het overzicht daarvan:

[afbeelding]

AVG beschermt prima tegen spyware en zo te zien beschermt de versie die jij hebt daar ook tegen. Een prima keuze!

Ik gebruik hem ook , maar hij vind niet alles heb ik al gemerkt.

Er is geen enkel programma dat alle virussen, spyware, malware en andere rotzooi vindt. Daarom is het belangrijk dat je zo nu en dan je pc ook door een ander programma laat scannen. Het draaien van twee programma's tegelijk is meestal niet aan te raden en ook eigenlijk niet nodig. De programma's liggen dicht bij elkaar in de top, dus het is een beetje persoonlijke voorkeur welke je wilt gebruiken.

• Reacties 99
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• BelgiumRedDevils

10

• ikt

6

• Woody268

6

• Big Boss

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Denk hier maar heb net een scan op de home-pc gedaan en moest hem helaas afzetten maar had al na 1/3 2 gevaarlijke trojans? Scan is Norton 2012 en is sinds een dag of 15 dagen actief, toen gelijk een scan gedaan en zou schoon zijn, is er dan in die tussentijd iets binnengekomen en kan je dan nog wel veilig internetbankieren?

Geplaatst:

Ze zeggen op het nieuws dat er meer mensen de dupe zijn geworden van Maleware die je gegevens leest en dan gestolen wordt. Maar heeft Norton geen waarschuwing gegeven? Als hij dit niet heeft gedaan moet je toch eens de instellingen goed zetten. Misschien moet je eens op internet kijken 'Best settings Norton 2012'.

• 4 weken later...
  • 4 weken later...
Geplaatst:

Ik heb sinds één week problemen.

Mijn AVAST zegt dat hij een trojan vind, daarna scan ik dit nog eens met AVAST en Malwarebytes Anti-Malware maar hij vind niks... zeer bizar als het mij lijkt!

Knipsel-3.jpg

Knipsel2-1.jpg

Knipsel3-1.jpg

Geplaatst:

Hopelijk werkt het. :)

Bij Malwarebytes zou ik het best een snelle scan of een volledige scan doen? Ik zit momenteel in veilige modus.

Geplaatst:

Voila, scan is begonnen. Wat is toch handig om een iPad te hebben en ondertussen je computer aan het scannen zijt. K'zal maar even FIFA spelen!

De scan is juist gedaan geen kwaadaardige objecten gevonden, dus ik herstart mijn PC en ik open Google Chrome en dan geeft AVAST me weeral die waarschuwingen. Raar....

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de "bewerken" knop te gebruiken.<<<

Geplaatst:

Het lijkt erop dat AVAST Google Chrome om een onbekende reden aanziet als Trojan. Probeer Google Chrome aan uitzonderingen toe te voegen.

Geplaatst: (bewerkt)

Het lijkt erop dat AVAST Google Chrome om een onbekende reden aanziet als Trojan. Probeer Google Chrome aan uitzonderingen toe te voegen.

Hoe voeg je Chrome toe aan AVAST uitzonderingen?

Het is specifiek wanneer ik op het internet ben geeft hij me al object deze link: http://urlfilter.vmn...118112548-m.zip

Ik weet nu niet naar waar op het web het is, ik zal mijn cookies een verwijderen!

Bewerkt: door geoffrey11
Geplaatst: (bewerkt)

Ik had begin juli hetzelfde probleem (had er ook een topic van), waarbij avast steeds foutief een link als virus aanzag, maar dit was de dag nadien opgelost toen de database weer was bijgewerkt. Ben je zeker dat Avast dit nog altijd automatisch doet bij jou?

Als je een URL wilt blokkeren (had bij mij niets uitgehaald, maar misschien bij jou wel), dan doe je dit door Avast te openen -> aanvullende bescherming -> en vervolgens naar Site blokkering te gaan -> en dan kan je daar een url toevoegen.

(Zorg wel dat "Site-blokkering inschakelen" is aangevinkt dan).

Wat je ook nog kunt proberen (zelf heb ik het nooit zo gedaan, maar misschien werkt het wel), is door naar Onderhoud te gaan -> Virus kluis -> En dan via rechtermuisknop het 'fake' bestand/virus toevoegen aan de kluis.

Bewerkt: door vice

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...