k.o.e.n Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Wie Weet er welke auto's ik in de garage (van de lowriders) in los santos kan tunen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Blade esperanto denk ik remington Slamvam Savanna tahoma denk ik tornado denk ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 De Blade hoort er ook nog bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) De Blade hoort er ook nog bij Euh Sorry voor de Post. Maar die staat boven aan het lijstje *Whoops :o Bewerkt: 6 januari 2005 door Shyne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tornado Voodoo Deze zijn iig. zeker. Bewerkt: 6 januari 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 oke en kan je in los santos alleen maa lowriders tunen geen andere auto's? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 In het Noordwesten van Los Santos heb je ook een TransFender Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Er zit een TransFender, en daar kun je veel auto's tunen. Kijk even in het plattegronden forum voor de lokatie. EDIT: Shyne was eerder Bewerkt: 6 januari 2005 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Je hebt Loco Low Co in Los Santos voor de Lowriders. En Transfenders zijn er voor allemaal verschillende auto's (de meeste) En je hebt ARC Angels in San fiero voor de Flash, Elegy, Sultan, Stratum, Uranus, en er was er nog 1 . Ik weet hem ff niet , maar als ik hem weet Edit ik hem wel Jullie waren alle 2 al eerder :o Bewerkt: 6 januari 2005 door mazzeltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 oke bedankt allemaal!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo ah.. zienet dat t al vermeld is srry... Bewerkt: 6 januari 2005 door Hayate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Kan iemand nog Screens laten zien die die heeft van deze auto's Blade Broadway Remington Savanna Slamvan Tahoma Tornado Voodoo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2005 Kijk even in Plattegronden forum Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 kan je eigelijk ook motors spuiten enz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 kan je eigelijk ook motors spuiten enz niet tunen maar bij pay 'n spray een andre kleurtje geven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.