liltuner Geplaatst: 6 januari 2005 Rapport Geplaatst: 6 januari 2005 (bewerkt) Een paar mensen op dit forum weten dat ik een nieuwe site heb maar dat terzake. Ik wil op elke pagina een scrollbalkje hebben in mijn design op een bepaalde plek,hoe moet ik dat doen? Bewerkt: 6 januari 2005 door liltuner Reageren
TubS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 ik neem contact met je op en leg het uit -slotje- Reageren
liltuner Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Ik open dit topic maar waar want tubs heeft het mij uitgelegd maar ik snap er nog nix van. Wie kan mij nou helpen? Kijk hier wil ik de scrollbalk hebben: Bewerkt: 7 januari 2005 door liltuner Reageren
RTS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Misschien hebben anderen nog wat te melden...........laat maar ff open staan. Reageren
liltuner Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Tja ik snap het nog steeds niet,iemand hier die mij misschien kan helpen? :unsure: :unsure: Reageren
Timovich Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Dit soort dingen snap ik ook niks van :unsure: Misschien heb ik nog wel een tip voor je.. Iets minder 'grijs' Maar ik neem aan dat tie nog niet klaar is he..? Reageren
BrokenTable Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Ik loop nu toevallig tegen hetzelfde probleem aan. Het kan met frames en (makkelijker) met een iframe. Maar volgens mij was iframes waardoor dit eigenlijk ook niet de beste oplossing is. Meer info over iframes is iig. hier te vinden. Weet iemand nog een andere manier waarop het mogelijk is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.