knows everything Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ik heb een vraagje ik ben bezig met hem op 100 % te halen maar ik weet niet of je dan ook alle gang territory moet hebben? En ik heb al bij de zoekfunctie gekeken maar daar vond ik niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
supersjaak Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 nee dat hoef nie want ik ben al veeel verder en ik had ze ook niet allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
knows everything Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 nee dat hoef nie want ik ben al veeel verder en ik had ze ook niet allemaal dankjewel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het kan volgens mij ook niet, want sommige stukjes lopen geen ballas maar het is wel paars :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het kan volgens mij ook niet, want sommige stukjes lopen geen ballas maar het is wel paars :angry: Het kan wel lijkt mij want anders zou je ze nie allemaal kunnen veroveren en dus nooit 100% gang terrority kunnen krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Nee inderdaad helemaal niet nodig. Enkel voor je de laatste missie kan doen moet je 35% veroverd hebben maar dat kan je dan altijd nog doen. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het kan volgens mij ook niet, want sommige stukjes lopen geen ballas maar het is wel paars :angry: Dan schiet je de dood , en dan start een toch ook een gang war? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
CelicaVB Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Het kan volgens mij ook niet, want sommige stukjes lopen geen ballas maar het is wel paars :angry: Het kan wel, ik heb 100% van de gang terrority. Je moet wel opletten, de allerlaatste is niet in Los Santos maar HELEMAAL linksboven op de kaart van San Andreas. Dat kleine stadje waar ook de boot-school ligt. Het moeilijkste vond ik dat kleine paarse streepje wat alleen maar een stukje stoep is. Hoe ik het heb gedaan: Aan de overkant liepen 2 ballas, ik schoot op ze (niet dood maar wel genoeg om ze me te laten achtervolgen) Ik rende weer naar dat kleine stukje en ze achtervolgden me, daar schoot ik ze allebei dood. Daarna kwam de ambulance en toen het ambulancepersoneel er eentje beter maakte, schoot ik em nog eens door zijn kop: "You have provoked a gang war!" Succes! Groeten CelicaVB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ja dat stuk linksbovenin heb ik ook al, alleen is een paars streepje in de buurt van Glen Park en een geel streepje iets verder in het noorden. Daaromheen is het helemaal groen en ik kan dus geen gang war provoken omdat er geen vagos/ballas meer lopen :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.