Jump to content

Robbing Uncle Rob..???

Recommended Posts

Geplaatst:

Ryder Gaat SteedS Dood Als ik De Kisten Inlaad Wat Kan ik Het Beste Doen...?? :(

Geplaatst:

of met dat karetje ze over rijden

PS: je kan ook 2 kisjes tegelijk doen als precies tusen 2 gaat staan en dan ben je ook sneller :D

Geplaatst:

Ja Maar Dat Doe ik Ook Maar Toch Gaat Hij Steeds Dood:( Wat Kan Ik Dan Het Beste Doen... Want Die Ryder Kan Helemaal Niet Schieten

Geplaatst:

als je die doosen hebt staan er 2 naast elkaar dan moet je precies tussen ze in staan en als je dan moet R3 om hoog gaat heb je er 2 vast en dan gaat het dus ook 2x zo snel.

Geplaatst:

2 dozen plaatsen, schieten, 2 dozen plaatsen, schieten, 2 dozen plaatsen, schieten...

Geplaatst:

Oke ik heb ze allemaal in de Wagen en ik rij weer Hoe kan ik nu Het Beste Die Wagens Achter me Afschudden <_<

Geplaatst:
Oke ik heb ze allemaal in de Wagen en ik rij weer Hoe kan ik nu Het Beste Die Wagens Achter me Afschudden <_<

Knal ze aan de kant, die auto van mij ontplofte wel toen. :puh:

Maar gewoon zo snel mogenlijk zijn, en die gasten van de weg duwen...

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ryder Gaat SteedS Dood Als ik De Kisten Inlaad Wat Kan ik Het Beste Doen...?? :(

gewoon om het kistje uitstappen en dan die andere helpen met schieten en dan pak je weer de volgende enz. enz. :lol:

Geplaatst:

ik haal het ok niet ik ga altijd dood en niet ryder :puh: wie weet dus waar ik armor en een goed geweer kan vinden

Geplaatst:
ik haal het ok niet ik ga altijd dood en niet ryder wie weet dus waar ik armor en een goed geweer kan vinden

op het rode motel in los antos ligt een smg

Geplaatst:

Slotje (over wapens en armor is genoeg te vinden via de zoekfunctie)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...