Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ryder Gaat SteedS Dood Als ik De Kisten Inlaad Wat Kan ik Het Beste Doen...?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Af en toe uitstappen en Ryder helpen met schieten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 of met dat karetje ze over rijden PS: je kan ook 2 kisjes tegelijk doen als precies tusen 2 gaat staan en dan ben je ook sneller Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ja Maar Dat Doe ik Ook Maar Toch Gaat Hij Steeds Dood:( Wat Kan Ik Dan Het Beste Doen... Want Die Ryder Kan Helemaal Niet Schieten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 als je die doosen hebt staan er 2 naast elkaar dan moet je precies tussen ze in staan en als je dan moet R3 om hoog gaat heb je er 2 vast en dan gaat het dus ook 2x zo snel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 2 dozen plaatsen, schieten, 2 dozen plaatsen, schieten, 2 dozen plaatsen, schieten... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Oke ik heb ze allemaal in de Wagen en ik rij weer Hoe kan ik nu Het Beste Die Wagens Achter me Afschudden <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Oke ik heb ze allemaal in de Wagen en ik rij weer Hoe kan ik nu Het Beste Die Wagens Achter me Afschudden <_< Knal ze aan de kant, die auto van mij ontplofte wel toen. Maar gewoon zo snel mogenlijk zijn, en die gasten van de weg duwen... Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 THNX Allemaal Ik Heb Hem Gehaald Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gizmo71 Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_MaRc_ Geplaatst: 15 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2005 Ryder Gaat SteedS Dood Als ik De Kisten Inlaad Wat Kan ik Het Beste Doen...?? gewoon om het kistje uitstappen en dan die andere helpen met schieten en dan pak je weer de volgende enz. enz. :lol: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik haal het ok niet ik ga altijd dood en niet ryder wie weet dus waar ik armor en een goed geweer kan vinden Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurenss Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 ik haal het ok niet ik ga altijd dood en niet ryder wie weet dus waar ik armor en een goed geweer kan vinden op het rode motel in los antos ligt een smg Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 16 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 januari 2005 Slotje (over wapens en armor is genoeg te vinden via de zoekfunctie) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts