cliffkeeeuh Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 je moet 3 courier missies halen maar ik heb er maar 1 gevonden in las venturas maar de 2 andere in san fierro en los santos vind ik niet. Wie weet waar ik deze kan vinden :rolleyes: En nog een vraagje over de 100%. Kun je 100% halen wanneer je cheats gebruikt hebt dank bij voorbaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 je kan geen 100% halen als je codes gebruikt....dat had je makelijk ergens anders kunnen lezen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 in san fierro moet je de misisies doen van de winkel: hippie shopper. in los santos moet je missies doen van: roboi's food market ik kan ff niet aangeven waar ze zijn, maar probeer eens die gegevens in te type op g**gle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tonio Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 op deze site kan je zien waar ze staan... http://hem.bredband.net/708145/schools.html Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bouncefm Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 je moet 3 courier missies halen maar ik heb er maar 1 gevonden in las venturas maar de 2 andere in san fierro en los santos vind ik niet. Wie weet waar ik deze kan vinden :rolleyes: En nog een vraagje over de 100%. Kun je 100% halen wanneer je cheats gebruikt hebtdank bij voorbaat kijk eens bij de topic plattegronden daar staat de locatie van de winkels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 januari 2005 Klik hier, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.