tinyq Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 hallo ik deed gisteren gta multiplayer en daar heb ik versie 1 voor maar nu zegt hij steeds versie 1 een staat er niet op of hij zegt its un bla bla within time wat moet ik nu doen? Reageren
Dastard Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Wat zegt de foutmelding precies? Neem anders een screen. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Heb je nu V1? Je kan zien wat je versie is d.m.v je '' Gta Sa '' Als je v1 heb hoort het er principe niet onderin je menu te staan , Bij v2 juist wel , Dat geldt ook voor V2.o , Om dan weer verder te gaan met je Savegame moet je V2 hebben! Dan KAN je gaan patchen dat doe je d.m.v. De patch , De patcher patch de volgende Versie's :USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 European 2.00 German 1.01 German 1.00 Ik hoop je hierbij geholpen e hebbn! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.