.:TOM:. Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Hallo allemaal Kan iemand deze download uploaden bij rapidshare aangezien ik hem niet kan downlaoden ? Bedankt Tom Reageren
Jorge_F Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Vertel eens wat meer over wat je wilt. Ik begrijp dat je een mod zoekt, wat voor precies? Lost island? Dat zegt ons natuurlijk niet veel, wij modders hier op het gtaforum zijn geen wandelende encyclopedie . Reageren
K.O. Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Een beetje Googelen doet wonderen: klik of klik. Waarschijnlijk gaat het om die GTA-San-Andreas-Lost-Island-Map-Mod. Probeer m te downloaden maar mn internet is momenteel een beetje traag. Bovendien zijn die mirrors ook niet bijzonder snel. Kreeg net iets over een maximale capaciteit en een wachtrij. Ik edit mn post anders zometeen wel. Nou ik heb m binnen, ben m nu aan het uploaden. Internetverkeer nog steeds traag. (Komt vast niet doordat ik tegelijkertijd veel te veel zooi aan het downloaden ben ) Klaar! RapidShare link: klik. Bewerkt: 31 oktober 2007 door K.O. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 31 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 Sorry ik was de link er vergeten bij te zetten Maar toch bedankt Tom Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.