Jump to content

wapens

Recommended Posts

Geplaatst:

heb een vraag.

Waarom ben ik mijn wapens niet kwijt bij wasted of busted in het begin van ht spel in LOSANTOS.

normaal gezijn gebeurt dat toch door 2 vriendinnen.

1 uit San Fiero en 1uit uit LAS VENTURAS.

dupree

Geplaatst: (bewerkt)
heb een vraag.

Waarom ben ik mijn wapens niet kwijt bij wasted of busted in het begin van ht spel in LOSANTOS.

dupree

Inderdaad dat komt door twee vriendinnen; Katie Zhan en Barbara Schternvart. Katie Zhan zorgt ervoor dat je je wapens niet verliest na busted. En Barbara Schternvart zorgt ervoor dat je je wapens niet verliest na wasted. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

X-boy

EDIT: Yes, niemand was mij voor :tu:

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:

Het ligt idd aan 2 vriendinnen, Katie Zahn en Babara Schternvart.

Met Katie: Je verliest geen wapens of geld na wasted te zijn. 15% daten voordat je dit krijgt

Met barbara: Je verliest geen wapens of geld na busted te zijn. 15% daten voordat je dit krijgt.

Als je van je wapens af wil kan je ook gewoon opschieten. Veel plezier met SA

heb een vraag.

dupree

Inderdaad dat komt door twee vriendinnen; Katie Zhan en Barbara Schternvart. Katie Zhan zorgt ervoor dat je je wapens niet verliest na busted. En Barbara Schternvart zorgt ervoor dat je je wapens niet verliest na wasted. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

X-boy

EDIT: Yes, niemand was mij voor :tu:

Toch nog even een kleine toevoeging, niet zo erg benodigd, maar misschien toch nog wel handig. Je behoudt je wapens bij deze twee vriendinnen bij zowel 'Wasted' als bij 'Busted', bij welke vriendin maakt op zich niet uit.

Edit:

Sorry, was een beetje in de war die avond. Bedankt voor het melden anyway. :Y

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Huh.. ik snap je nu even niet, als Busted gaat en je hebt Barbara Schternvart nog niet gedate dan ben je alsnog je wapens kwijt. Of heb ik dat nou mis ??

Geplaatst:

@visser23 en X-boy : volgens mij zegt hij in zijn eerste spel dat hij nog bij het begin is van GTA SA

In LS nog ;)

Het zou kunnen dat je in het spel eerder al tot 15% progress met die 2 vrriendinnen had en dat het effect doorgewerkt is ook al had je een nieuwe savegame ;)

Geplaatst:
@visser23 en X-boy : volgens mij zegt hij in zijn eerste spel dat hij nog bij het begin is van GTA SA

In LS nog ;)

Het zou kunnen dat je in het spel eerder al tot 15% progress met die 2 vrriendinnen had en dat het effect doorgewerkt is ook al had je een nieuwe savegame ;)

Jup, dit is inderdaad een bug op de PS2, dom dat ik daar niet aan dacht :bonk:

Geplaatst:

Als je wapens behoud en je bent in het begin zonder te daten kan het niet. Je moet je wapens kwijt zijn naar het wasted of busted gaan behalve als je met die vriendinnen date. Bij welke missie ben je nu? En heb je ook mods/cheats gebruikt?

Geplaatst:
Als je wapens behoud en je bent in het begin zonder te daten kan het niet. Je moet je wapens kwijt zijn naar het wasted of busted gaan behalve als je met die vriendinnen date. Bij welke missie ben je nu? En heb je ook mods/cheats gebruikt?

Ik zou zeggen: mijn reactie hierboven :puh:

Geplaatst:

Inderdaad, hij weet wel dat je je wapens niet kwijtraakt door met die 2 meiden te daten, hij vroeg zich alleen af waarom hij niet ze niet verloor, terwijl hij niet met hun date. Dat is in mijn ogen gewoon een (handige) bug, heb hem zelf ook eens gehad.

Als je ooit katie of dat andere meisje ooit een date hebt gehad, dan zijn de effecten blijvend voor ieder nieuw spel daarna. Dat heb ik zelf ook. Dat effect heb je niet op savegames die al gestart zijn en die nog niet zo ver zijn. Dus als je een nieuw spel start als je die meiden ooit hebt gedate op een andere savegame, dan zul je de effecten nog steeds hebben in dat nieuwe spel.

Bewerkt: door Teraku

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...