-Niels- Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) denk et niet Back 2-topic please Bewerkt: 7 januari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Wie is er op 42-jarige leeftijd gestorven aan de gevolgen van kanker en werd ''the king of pop genoemt''? "The king of the Pop" is toch Mickael Jackson geworden of heb ik dat écht helemaal mis? Nee, de King of the pop, is nog altijd Elvis Presley Als je op TV kijkt naar progamma's over Elvis Presley dan hoor je ze altijd zeggen ''The king of the Pops'' Back to topic Bewerkt: 7 januari 2005 door mazzeltje Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 tis allemaal leuk en aardig maar komt er nog antwoord op mijn vraag hier herhaal ik em: wie moest voor de rechter komen omdat ie verdacht werd dat ie zijn vrouw mishandelde? suc6 Reageren
Pete-R Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Volgens mij Maikel Jackson? Bewerkt: 7 januari 2005 door petersmurfje Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Dat is goed petersmurfje. En Denizzz DAMN kap nou es met die posts, zwaar irritant. Heej sorry da ik off-topic ga en dat ik zo laat reageer maar RTS hij wijzigden zijn berichten steeds waardoor mijne niet meer klopten bijv. ik zei dat het goed was van dj tiesto daarna wijzigden hij zijn eerste bericht. dus mijn bericht klopten hierdoor nie meer!! Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 oke maar RTs ik denk dat Badmen hier de vraag steld, ik denk niet dat jij een dubbelaccount hebt dus laat badmen even rustig reageren, het hoeft niet alleen 'maikel' Jackson te zijn Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Mike Tyson ook fout, kom op jongenz tis niet zo moeilijk als je het nieuws volgt Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Regilio Tuur? :unsure: Tenminste.. dat was een tijd geleden Alleen speelt hij geen muziek instrument dacht ik Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Regilio Tuur? :unsure: Tenminste.. dat was een tijd geleden Alleen speelt hij geen muziek instrument dacht ik ook fout.. hij stond laatst nog in de krant...maar werd er van verdacht dat ie een vrouw volgens mij had misbruikt Reageren
Trax Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Misschien een hint dan? :huh: Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Misschien een hint dan? :huh: oke! Hint: Zijn musicstyle is Soul(wat hij zingt)! is wel oud! en zong een heel bekend liedje! khoop dat dit goed is!? Reageren
Pete-R Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Is het misschien Urker? Hij is wel onbekent volgens mij. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 nee, tis geen nederlander Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.