Jump to content

Muziek&Film quiz

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Duurt nu al 2 weken, misschien niet verkeerd om dan het topic leven in te blazen.

Hoe heet de aanvoerder van het Romeinse leger in de film Gladiator? (niet maximus)

Bewerkt: door Baffie
  • Reacties 409
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• The Outlaw

59

• Jorge_F

29

• Royce Da 5'9''

24

• Gino

23

Geplaatst:
Duurt nu al 2 weken, misschien niet verkeerd om dan het topic leven in te blazen.

Hoe heet de aanvoerder van het Romeinse leger in de film Gladiator? (niet maximus)

Cassius?

Geplaatst:

Beide antwoorden fout, Arthur ken ik helemaal niet in die film. Cassius is in die film meer de "stadionspeaker" de legeraanvoerder is iemand anders.

Geplaatst:

Nee, nog steeds fout. Cicero is de bediende van Maximus in het begin van de film, later zal die proberen Maximus te helpen ontsnappen, maar wordt dan opgehangen. Deze persoon geeft Maximus na de strijd tegen een hele goede andere gladiator en een groep tijgers 2 beeldjes van z'n vrouw en zoon terug. Er zijn nog maar weinig personen overgebleven, ik dacht dat die vraag niet zo moeilijk zou zijn...

Geplaatst:

Zozachtjesaant alle namen uit Gladiator gehad, behalve de goede.

Proximo is de slavenhandelaar die Maximus koopt, Marcus Aurelius is de oude keizer die door Commodus (zijn zoon) wordt vermoord.

Geplaatst:

Nee, ook fout. Graccus is de "leider" van de Senaat van Rome. Lekker veel namen uit die film gehad, m.u.v. degene die ik bedoel.....

Geplaatst:

Gaius? Wie is dat? Ik heb de film al een stuk of 4 keer gezien, maar ik zou niet weten wie dat is.

Falco? Idem

Nou, er worden wel veel namen genoemd, maar de goede is nog steeds niet vertoond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...