Jesperkaj Geplaatst: 31 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2007 (bewerkt) Hallo, ik ben een beginnende PhotoShopper en ik wil wel eens een keer battlelen. Omdat ik nog een beginner ben doen we weerverschijnselen, zoals regen of de zon. Succes alvast Onderwerp: Weerverschijnselen Soort design: Signature Size design: 500x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ZSM Opmerking: [EDIT] ik post hem wel nu Mijne: De jouwe: Bewerkt: 31 oktober 2007 door Blizzard
MXR Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 heey! Ik doe mee Zal hem zo snel mogelijk posten
MXR Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) Hij is klaar MXR: Ik weet alleen niet of je zegma natuurrampen ook als weerverschijnsel ziet. Blizzard: Bewerkt: 5 november 2007 door RonaldVC
Crankeye Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Hmm... Moeilijk, ze zien er allebei zo makkelijk gemaakt uit. Die van Blizzard is niet zo heel erg mooi, want die heeft weinig effecten. Die van MXR ziet er al wat beter uit, ook met mooie text! Ik kies voor: MXR.
Mister.X Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Mij stem gaat ook naar MXR. Die van blizzard is te onduidelijk. Ik kon niet eens zijn naam lezen. En dus veel mooier!
Recommended Posts