k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: Hier zijn al heel veel topics over kijk eerst eens even rond en ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Oja ??? ik kan nix vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Oja ??? ik kan nix vinden Jaah ze zijn er wel ik ga even voor je zoeken. je hoort nog van me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 oke:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure: Heb je Action Replay Max met een memory stick ? zo ja dan kan ik je wel helpen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Action Replay Max Wat is dat:$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ganton_gangster007 Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 (bewerkt) Action Replay Max Wat is dat:$ eeen cheat device plus een soort verbindings bundel om allerei dingen van je memory card te halen Edit: Zin veranderd Bewerkt: 7 januari 2005 door ganton_gangster007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
JBm* Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo? nee dat kan niet , er moet een programma bij zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 nee heb ik niet kan het niet gewoon met een usb stick ofzo? nee dat kan niet , er moet een programma bij zitten. daar heb je toch helemaal geen programa voor nodig?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 daar heb je toch helemaal geen programa voor nodig?? Leg dan ook uit hoe het met USB-Stick, zonder programma gaat. Dat is wel makkelijk om te weten... Zover bij mij bekend herkent een PS2 een USB-stick niet zonde software. Action Replay Max is zo'n stukje software waarmee het wel kan. Een stuk makkelijker (wel iets duurder) is om een TVkaart in je PC te zetten. Hiermee kun je iedere shot van het spel opslaan, niet alleen foto's en het werkt een sukt sneller en prettiger. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
k.o.e.n Geplaatst: 7 januari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 Ja ik heb een tv kaart maar als ik het in het programma power vcr wil gebruiken geeft hij alleen beeld van de webcam ik kan nergens iets selecteren voor beeld op de ps2:S.. Terwijl hij het de vorige keer op mijn pc wel deed(hij was gecrasht) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
santje Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2005 als het kan lijkt het men wel vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dark_father0 Geplaatst: 9 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2005 action replay max is voor mij ook het beste cheat system en je kan het u^daten als je een netwerk adaptor hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.