Jump to content

Snapshots van je disk halen

k.o.e.n

Recommended Posts

Ej, ik heb een vraag kan je de snap shots die je gemaakt hept in het spel op je ps2 er met de pc vanaf halen? :unsure:

Hier zijn al heel veel topics over kijk eerst eens even rond en ik raad je aan de zoekfunctie te gebruiken.

Delen op andere websites

Action Replay Max  Wat is dat:$

eeen cheat device plus een soort verbindings bundel om allerei dingen van je memory card te halen

Edit: Zin veranderd

Bewerkt: door ganton_gangster007
Delen op andere websites

daar heb je toch helemaal geen programa voor nodig??

Leg dan ook uit hoe het met USB-Stick, zonder programma gaat. Dat is wel makkelijk om te weten...

Zover bij mij bekend herkent een PS2 een USB-stick niet zonde software. Action Replay Max is zo'n stukje software waarmee het wel kan.

Een stuk makkelijker (wel iets duurder) is om een TVkaart in je PC te zetten. Hiermee kun je iedere shot van het spel opslaan, niet alleen foto's en het werkt een sukt sneller en prettiger.

Delen op andere websites

Ja ik heb een tv kaart maar als ik het in het programma power vcr wil gebruiken geeft hij alleen beeld van de webcam ik kan nergens iets selecteren voor beeld op de ps2:S..

Terwijl hij het de vorige keer op mijn pc wel deed(hij was gecrasht)

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...