Sandra Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Ik wil nu in mijn menu dat ze ook Close kunnen kiezen alleen wat moet ik er dan van maken? case 0: {EN HIER?};Als je de speler hebt 'gefrozen' (TogglePlayerControllable(playerid, 0); hebt gebruikt).Dan hoef je het alleen maar weer op '1' te zetten. Reageren
Remcconen Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) Ik wil nu in mijn menu dat ze ook Close kunnen kiezen alleen wat moet ik er dan van maken? case 0: {EN HIER?}; Als je de speler hebt 'gefrozen' (TogglePlayerControllable(playerid, 0); hebt gebruikt). Dan hoef je het alleen maar weer op '1' te zetten. Als ik er dan van maak: case 0: {TogglePlayerCotrollable(playerid, 1)}; dan gaat hij uit htt menu. Bewerkt: 5 april 2008 door Remcconen Reageren
Sandra Geplaatst: 5 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2008 Als ik er dan van maak: case 0: {TogglePlayerCotrollable(playerid, 1)}; dan gaat hij uit htt menu. Dat was toch ook de bedoeling? Reageren
nick5556 Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 ik denk dat die laatste '.' een '?' moest zijn... Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 april 2008 Rapport Geplaatst: 6 april 2008 Als ik er dan van maak: case 0: {TogglePlayerCotrollable(playerid, 1)}; dan gaat hij uit htt menu. Dat was toch ook de bedoeling? Ja, dat was de bedoeling. Bedankt. Reageren
opacool6 Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 (bewerkt) heey allemaal kheb een vraagje over het maken van een menu alles lukt bij mij wel, maar ik wil nu eigenlijk een menu met 3 rijen knoppen naast elkaar. en vroeg me dus af of dat mogelijk is :O zo ja, wil iemand dan uit leggen hoe?? en zo nee... zeg het dan ook ff Bewerkt: 14 december 2008 door opacool6 Reageren
Sandra Geplaatst: 14 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2008 en zo nee... zeg het dan ook ff Nee, is niet mogelijk Reageren
opacool6 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 khad een ander vraagie ik heb het nu maar anders gedaan.... en zou nu willen dat als je op een van de knoppen drukt hij het menu niet afsluit maar nog wel het gene uitvoert wat hij bij het aandrukken van die knop hoort te doen... is dit wel mogelijk?? Reageren
AddySnow Geplaatst: 30 juli 2009 Rapport Geplaatst: 30 juli 2009 ik heb weer een domme vraag van mij, als ik bijvoorbeeld CreateMenu("Choose a category",4,200,200,400,35); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Los Santos"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "San Fiero"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Las Venturas"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Other"); CreateMenu("Los Santos Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Grove Street"); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Hight bilding"); CreateMenu("San Fiero Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Work place"); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Hight bilding"); CreateMenu("Las Venturas Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "PirateShip"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Factory"); CreateMenu("Other Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(OtherTeleports, 0, "Chilliad"); AddMenuItem(OtherTeleports, 0, "Airport Graveyard"); AddMenuItem(OtherTeleports, 0, "Geheim"); krijg ik devolgende errors I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(177) : error 021: symbol already defined: "CreateMenu" I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(183) : error 021: symbol already defined: "CreateMenu" I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(188) : error 021: symbol already defined: "CreateMenu" I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(193) : error 021: symbol already defined: "CreateMenu" I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(198) : error 021: symbol already defined: "CreateMenu" als ik deze doe TeleportMenu = CreateMenu("Choose a category",4,200,200,400,35); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Los Santos"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "San Fiero"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Las Venturas"); AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Other"); LsTeleports = CreateMenu("Los Santos Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Grove Street"); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(LsTeleports, 0, "Hight bilding"); SfTeleports = CreateMenu("San Fiero Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Work place"); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(SfTeleports, 0, "Hight bilding"); LvTeleports = CreateMenu("Las Venturas Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "PirateShip"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Airport"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Factory"); OtherTeleports = CreateMenu("Other Teleports:",3,200,200,400,35); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Chilliad"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Airport Graveyard"); AddMenuItem(LvTeleports, 0, "Geheim"); krijg ik devolgende errors I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(177) : error 010: invalid function or declaration I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(183) : error 010: invalid function or declaration I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(188) : error 010: invalid function or declaration I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(193) : error 010: invalid function or declaration I:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\samp\gamemodes\area51.pwn(198) : error 010: invalid function or declaration wazig voor mij? Reageren
Crusher!! Geplaatst: 3 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2009 TeleportMenu = CreateMenu("Choose a category",4,200,200,400,35);AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Los Santos");AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "San Fiero");AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Las Venturas");AddMenuItem(TeleportMenu, 0, "Other");[code]zoiets bij allemaal doen Reageren
nulop Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Ik krijg een error, of eigenlijk juist niet. Mijn script compiled niet .(als ik ok F5/compile klik, krijg ik dat schermpje waarin hoort te staan "Pawno compiler copyright dit en dat" maar het is helaas leeg). Enig idee wat hiervoor een oplossing kan zijn? Reageren
Big Boss Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 en zou nu willen dat als je op een van de knoppen drukt hij het menu niet afsluit maar nog wel het gene uitvoert wat hij bij het aandrukken van die knop hoort te doen... Ja, tuurlijk. In je OnPlayerSelectedMenuRow zet je gewoon boven of onder de switch van dat menu dit bij: ShowMenuForPlayer(Current, playerid); als ik deze doe TeleportMenu = CreateMenu("Choose a category",4,200,200,400,35); ... krijg ik devolgende errors [...] wazig voor mij? Heb je bovenaan je menu gedefiniëerd? new Menu:TeleportMenu; Reageren
Mkb122 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Beetje laat denk ik, Maaruuh in dat filmpje, als je op LOS santos drukt en dan grove street hoogste gebouw heb je daar neer gezet LVAIRPORT...? Reageren
Sandra Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Beetje laat denk ik, Maaruuh in dat filmpje, als je op LOS santos drukt en dan grove street hoogste gebouw heb je daar neer gezet LVAIRPORT...? Ja, en als je nog iets verder had gekeken, had je gezien dat recht onder het filmpje al 2 en half jaar lang die fout vermeld staat. Reageren
Casss Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Ik had om te testen even de code van plaatscode gekopieerd en geplakt alleen heb ik deze errors: C:\Users\CasenHannah\Desktop\samp03asvr_R7_win32\filterscripts\teleport.pwn(1) : error 010: invalid function or declaration C:\Users\CasenHannah\Desktop\samp03asvr_R7_win32\filterscripts\teleport.pwn(129) : error 013: no entry point (no public functions) Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors. Bewerkt: 16 mei 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.