The Distortion Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Mta converter Hallo mensen heeft iemand hier een MTA Converter,, voor SAMP ? zoja zou je em aub dan willen posten Grtz Chris Reageren
Simbad Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 volgens mij zijn hier al meer topics over maar hier: http://up.delux-host.com/1192573787/index.php5 Reageren
The Distortion Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 nice man, zijn er ook nog progjes hiervan ? inplaats van site ? Reageren
The Distortion Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ehm bijvoorbeeld, ik wil autos laten spawnen, en ik maak dat met MTA , Of ik maak met de objecten van MTA een leuke weg, welke moe tik dan gebruiken van die site : PAWNO Code (?) xObjects Simple Objects Streamer (?) Y_Less Script Includes Object Streamer (?) tAxI's Advanced Streamer Toolkit (?) Multi Theft Auto Race Map Editor Alpha (?) -- Welke van de 5 ? Reageren
Sandra Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ik heb hier zelf geen ervaring mee (nooit mta-mapeditor gebruikt) Maar het scheint dat je je zelf gemaakte map met de objecten kan opslaan als een .map bestand. Dit bestand kan je uploaden naar >>deze<< site, en die convert het naar sa:mp code. Succes ermee Grtz San Reageren
Argon Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Die site die sandra geeft heb ik ook ervaring mee maar is blijkbaar dus minder uitgebreid dan die andere. Maar om op je vraag een antwoord te geven: PAWNO Code: Dit is gewone standaard code voor een *.pwn script. xObjects Simple Objects Streamer: Hier heb ik geen ervaring mee. Maar dit zou je toelaten om vele meer objects in een SA:MP map te gebruiken volgens de maker tot ongeveer zo'n 1500 objects dus dit lijkt me misschien wel intressant. Je moet hiervoor wel de scripts in je pawno includes hebben! (Klik hier voor meer informatie.) Y_Less Script Includes Object Streamer: Y_Less Script Includes is een framework dat Y_Less heeft gemaakt om het voor pawno scripters eenvoudiger te maken en zodat deze zich kunnen concentreren op alleen de belangrijke code (het doel van de meeste frameworks dus) maar je met dan wel dit pakket van Y_Less in je pawno includes hebben. (Klik hier voor meer informatie.) tAxI's Advanced Streamer Toolkit: Volgens mij is dit het zelfde als xObjects Simple Objects Streamer maar dan minder uitgebreid en minder goed (met de nadruk op volgens mij). Hiervoor moet je ook de include files in je pawno include map hebben. (Klik hier voor meer informatie.) Multi Theft Auto Race Map Editor: Hiermee zet je een SA:MP map met objects om in een MTA:Race. Reageren
The Distortion Geplaatst: 15 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Weet iemand no gmeer sites ? of anders progjes Reageren
Galiorix Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 Weet iemand no gmeer sites ? of anders progjes Waarom? Met deze converter kan je voor SA:MP of MTA converten wat je wil, je hebt niks anders nodig Greetz Reageren
Venzio Geplaatst: 1 december 2007 Rapport Geplaatst: 1 december 2007 (bewerkt) Als je er graag auto's in wilt kan je naar de tut van Sandra gaan maar volgens mij ik heb het een keer met mijn filterscript geprobeert van mta en dan 1 respawn car erin te zetten maar hij stont er niet bij je kan het beter zelf maken ik zal even een voorbeeld geven dat heb ik van Sandra18[NL] Geleerd Oke als je objecte erin hebt gezet zet je onder het laatste object Eerst moeten wij cordinaten hebben bij mij is dat in de lucht eentje dus ik maak even een andere voor je oke je wilt heb op die kruising zetten bij ammu in ls op die kruising van Ambulance Centrum en Ammu dan rij je erheen en doe /save Ga dan naar het tekst bestand 'savedposisions' en dan heb je alsgoed een code je kan doen bij /save 3 dan staat er als het goed is dit AddPlayerClass(107,2241.0249,-1398.9360,570.5387,90.6076,0,0,0,0,0,0); // 3 Oke dan moet je dit doen 107 dat is welk ID die kan je op WikiGta vinden dus je wilt een infernus dan verander je 107 in 411 als ik het goed heb die // 3 haal je weg dus hij eindigt op ); dan wil je hem zwart je kan alle nullen achteraan weg hallen en dan 6076,0,0 dat moet het zijn je kan er dus ook 4 weg halen en dan AddPlayerClass Moet zijn AddStaticVehicle Dan word dit de code: AddStaticVehicle(411,2241.0249,-1398.9360,570.5387,90.6076,0,0); Oeps dan komt hij in de lucht dan word dit hem: AddStaticVehicle(411,1354.1028,-1278.8845,13.0520,267.1247,0,0); Die andere dan kom je in de lucht Het kan ook sneller je gaat daar heen in een zwarte infernus dan word dit de code: AddStaticVehicle(411,1354.1028,-1278.8845,13.0520,267.1247,0,0); Dat is sneller maar je moet dan wel in een zwarte infernus zitten hope dat je dit nog niet kent:P Greetz Bewerkt: 1 december 2007 door Venzio Reageren
recromancer Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 Als je er graag auto's in wilt kan je naar de tut van Sandra gaan maar volgens mij ik heb het een keer met mijn filterscript geprobeert van mta en dan 1 respawn car erin te zetten maar hij stont er niet bij je kan het beter zelf makenik zal even een voorbeeld geven dat heb ik van Sandra18[NL] Geleerd Oke als je objecte erin hebt gezet zet je onder het laatste object Eerst moeten wij cordinaten hebben bij mij is dat in de lucht eentje dus ik maak even een andere voor je oke je wilt heb op die kruising zetten bij ammu in ls op die kruising van Ambulance Centrum en Ammu dan rij je erheen en doe /save Ga dan naar het tekst bestand 'savedposisions' en dan heb je alsgoed een code je kan doen bij /save 3 dan staat er als het goed is dit AddPlayerClass(107,2241.0249,-1398.9360,570.5387,90.6076,0,0,0,0,0,0); // 3 Oke dan moet je dit doen 107 dat is welk ID die kan je op WikiGta vinden dus je wilt een infernus dan verander je 107 in 411 als ik het goed heb die // 3 haal je weg dus hij eindigt op ); dan wil je hem zwart je kan alle nullen achteraan weg hallen en dan 6076,0,0 dat moet het zijn je kan er dus ook 4 weg halen en dan AddPlayerClass Moet zijn AddStaticVehicle Dan word dit de code: AddStaticVehicle(411,2241.0249,-1398.9360,570.5387,90.6076,0,0); Oeps dan komt hij in de lucht dan word dit hem: AddStaticVehicle(411,1354.1028,-1278.8845,13.0520,267.1247,0,0); Die andere dan kom je in de lucht Het kan ook sneller je gaat daar heen in een zwarte infernus dan word dit de code: AddStaticVehicle(411,1354.1028,-1278.8845,13.0520,267.1247,0,0); Dat is sneller maar je moet dan wel in een zwarte infernus zitten hope dat je dit nog niet kent:P Greetz je doet dat best moeilijk (411,1354.1028,-1278.8845,13.0520,267.1247,0,0); je kan ook gwn dit doen (107,2241.0249,-1398.9360,570.5387,90.6076,0,0,0,0,0,0); haal dit uit wat hierboven staat (2241.0249,-1398.9360,570.5387); dan is het dus X Y Z is wat makkelijker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.