Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een mod gedownload van een trein(txd en dff) en ik heb er een programma(om de snelheid te vergroten) bij gekregen maar ik begrijp van die programma niets en in de readme kan ik er ook niet meer aan uit want er staat iets van dat deel aan dat deel doen en je mag niet... kan iemand dit beter uitleggen

>>> Door Wazuup: Bijlage verwijderd, niet uploaden zonder toestemming.<<<

Geplaatst:

Om je maar even opweg te helpen, dit stond er dus in je readme:

Installisation:
1) Find models in gta3.img "streak.dff", "streak.txd", "streakc.dff" , "streakc.txd" ,"freibox.dff &"freibox.txd and delete them all

2) Import new models into gta3.img "streak.dff", "streak.txd", "streakc.dff" , "streakc.txd" "freibox.dff &"freibox.txd

3) Satl2:use this programme for organize the train
read "installation"
exemple :streak + streakc + streakc + freibox
warning:dont organize like : streak + streakc + freibox + "streak"!!!!put just once "streak" to replace the loco.
4) Enjoy the game!

Dan gaan we de readme eens even langzaam met je doornemen. In de eerste stap wordt er uitgelegd dat je de gta3.img moet openen met de IMG Tool. (klik op de link voor download). Vervolgens staat er dat je de models genaamd: "streak.dff", "streak.txd", "streakc.dff" , "streakc.txd" ,"freibox.dff &"freibox.txd moet vinden en ze vervolgens moet deleten. Vinden doe je door op F2 te drukken en de naam in te typen. Verwijderen doe je door simpelweg op 'delete' te klikken.

In de tweede stap staat er dat je de models, genaamd "streak.dff", "streak.txd", "streakc.dff" , "streakc.txd" ,"freibox.dff &"freibox.txd moet toevoegen, maar dit keer diegene die ze in het archief gestopt hebben. (dus denk niet zo van: Huh? Die had ik net toch gedeletd) Ze hebben namelijk enkele aanpassingen ermee gedaan. Toevoegen doe je door op: 'Commands', en dan op 'Add' te klikken.

De derde stap is waarschijnlijk niet noodzakelijk (ik zou hem proberen over te slaan als je er wat moeite mee hebt), maar er wordt uitgelegd dat je het bijgeleverde tool moet gebruiken, genaamd 'SA Train Limiter'. Dit heb je waarschijnlijk nodig om de trein op te voeren(ofzoiets). Lees de readme van de tool grondig door. Dan moet je de wijzigingen aanpasse met de instruncties die men in de readme gegeven heeft. En vervolgens kun je SA spelen.

Succes!

Apple-Mac

• 1 year later...
Geplaatst:
ahaaaaaaaa nu begrijp ik het ik dacht al wat is die satl2 maar ok bedankt

heej heej heej begrijp ik het goed?

heb jij een programma om de trein snelheden aan te passen?

als je met die trein limiter tool gerommeld hebt merk je dat de treinen met meer wagons hun snelheid verliezen!

kan jij me vertellen of je het voor elkaar kreeg ze weer sneller te maken en hoe?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...