sbasti25 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 2 dage geleden wow gekocht probeer hem te installeren komt ie bij de 2e disk met error code 130 ikke kijken moet ik mijn virus scan uit zette ik gedaan probeer het opnieuw blijkt mijn disk beschadigt te zijn. weer opnieuw beginnen 3x hetzelfde. ksnap er helemaal niks meer van toevallig nog meer mensen met het zelfde probleem? en zou het toevallig kunnen dat ik een cd van een maat van me kan overnemen dat het spel nog wel werkt? Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 2 dage geleden wow gekocht probeer hem te installerenkomt ie bij de 2e disk met error code 130 ikke kijken moet ik mijn virus scan uit zette ik gedaan probeer het opnieuw blijkt mijn disk beschadigt te zijn. weer opnieuw beginnen 3x hetzelfde. ksnap er helemaal niks meer van toevallig nog meer mensen met het zelfde probleem? en zou het toevallig kunnen dat ik een cd van een maat van me kan overnemen dat het spel nog wel werkt? Je cd is beschadigt. Dus andere cd regelen Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 trg gaan mee naar de winkel zou ik zo zeggen.en hopelijk voor jou heb je het kasticketje nog hé Reageren
Disturbed Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Of je ruilt de World of Warcraft cd's in voor een voetbal ofzo Reageren
moechy Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Of je ruilt de World of Warcraft cd's in voor een voetbal ofzo wat heeft hij hier nu aan :/.Nee kijk mijn vorige post Reageren
T@rget Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Maak een account aan en download WoW gewoon van de WoW site (Is niets illigaals aan als je maar een originele code hebt) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.