zeh cross Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 (bewerkt) hey, me neef heeft op gta sa alle lande uitgespeeld.Ik wou da dus ook maar hij zij dan dat ik eerst gta moest opstarten met zijn memory card en dan de mijne moest insteken en opslaan maar het werkt niet help? EDIT;: het is over de ps2 dus Bewerkt: 1 november 2007 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Je moet dus dit doen : Je steekt zijn memory card in je ps2, je laadt zijn spel en start het. Nu steek je ook jouw memory card in je tweede hokje ga je naar je save plaats. Je slaat op op jouw memory card en klaar. Tom Reageren
zeh cross Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 moet zijn memory card er dan uit? als ik wil save komt er op dat da ni gaat dat ik me memory card moet chekke enz maar er zit nog voldoende ruimte op hoor help pls!!! Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Zijne moet je erin laten. Sla op, kies memory2 dus slot 2 en sla op. Reageren
metal2you Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Als het goed is moet het gewoon lukken probeer je eigen memorycard in slot 1 doen en dan saven. PS: ben geen Admin ofzo hoor maaar.....) Greetz Metal Reageren
zeh cross Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 me memory card zal wel stuk zijn.. want hij saved niet zelfs niet als ik een nieuw verhaal wil en wil save.. Reageren
metal2you Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 me memory card zal wel stuk zijn.. want hij saved niet zelfs niet als ik een nieuw verhaal wil en wil save.. Koop een nieuwe en probeer het nog een keer. Succes Greetz Metal Reageren
Dastard Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Je steekt je memorycard in Magicgate 2.Je vriend z'n memorycard moet ook in deeerste magicgate zitten.dan haal je je disc eruit (uit de ps2) en dan ga je naar memorycard 1 en dan zoek je achter GTA SA (van je vriend) dan selecteer je dat en dan kopieer je het naar jouw memorycard. Reageren
tjoef Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Wat eigenlijk ook heel simpel is, is gewoon het spel opstarten met de memory card van je vriend. Als het spel goed en wel is opgestart, haal je de memory card van je vriend eruit, steekt die van jou erin, gaat naar een savepunt en slaat op jou memory card het spel op. Zo doe ik het ook altijd. edit: oei, niet gezien dat dat niet lukte bij jou :$ Bewerkt: 2 november 2007 door tjoef Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.