DB10 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Eej, Ik heb een vraag over de skins in de missie Guardian Angels. Is het mogelijk om de Ricardo Diaz skin te vervangen door Tommy zijn skin en de bodyguards van Ricardo Diaz door Vercetti gang leden te vervangen. En als het ook nog mogelijk zou zijn de Tommy skin waar je meespeelt te vervangen in een Vercetti gang lid, want ik wil namelijk een fimlpje maken met een vriend van me. Mijn allerlaatste vraag is nog of het ook mogelijk is om bij de VC Liberty City mod het mogelijk is om Claude te vervangen voor een Tommy skin. Alvast bedankt Reageren
Proximitus Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Het moet mogelijk zijn. Het makelijkste is om gewoon het model van Diaz en Tommy om te ruilen, weet alleen niet hoe dat moet. En zijn de bodyguards van Diaz niet hetzelfde als die leden van de Vercetti gang? Reageren
DB10 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Het moet mogelijk zijn. Het makelijkste is om gewoon het model van Diaz en Tommy om te ruilen, weet alleen niet hoe dat moet. En zijn de bodyguards van Diaz niet hetzelfde als die leden van de Vercetti gang? Nee ze zijn wel wat anders zoals andere kleding, dus als iemand weet welke bestanden ik precies zou moeten veranderen Maar ieder geval bedankt. Reageren
DB10 Geplaatst: 2 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Weet iemand hoe ik het moet doen. Heb ik er SCM moddig voor nodig zo ja kan iemand uitleggen hoe het dan moet? Alvast bedankt Bewerkt: 7 november 2007 door DB10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.