peter-de-gekste Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 hallo mensen, ik heb een vraagje: vandaag wou ik friends op mijn iPod zetten, maar, toen ik bij friends in iTunes aanklikte dat het gegroepeerd moest worden als een tv programma, en toen mijn iPod deed synchroniseren, toen kwam hij helemala niet bij tv programmas te staan op mijn iPod. Ik weet niet of iemand mij hier mee kan helpen? Ik heb een iPod classic btw MvG Peter Reageren
T-Designz Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Je moet hem in je ipod map mijn videos zetten niet in die van i tunes volgensmij. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Geplaatst: 7 november 2007 Je moet ervoor zorgen dat de video (van Friends) de juiste extensie heeft die de Ipod ondersteund. Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dat MP4. Je zal de video dus eerst moeten converteren naar een MP4 bestand, zodat de Ipod het ondersteund.. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 7 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2007 ik kan ze wel gwoon op mn ipod zetten, maar niet in de map "tv programmas" en dat vink een beetje ongemakkelijk, want als ik dat doe, kan ik ze op jmijn iPod niet meer vinden Reageren
G13nn Geplaatst: 8 november 2007 Rapport Geplaatst: 8 november 2007 probeer ook winamp eens, www.winamp.com kan je nu ook je Ipod mee beheren werkt fantastisch, je hebt een gigantisch aantal mogelijkheden en je kan het ook kinderlijk simpel houden zeker het proberen waard Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.