MartyCeha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2007 (bewerkt) Je hebt twee verschillende versies van Scarface: Scarface: Money Power Respect Deze variant is vooral gericht op het overnemen van Miami, en is verkrijgbaar voor de PSP. Scarface: The World Is Yours Vooral gericht op de verhaallijn. Deze is verkrijgbaar voor de PS2, de PC, de Xbox en de Wii. Bewerkt: 5 november 2007 door MartyCeha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 6 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 november 2007 oke bedankt. denk ze alle 2 te kopen,De ene voor psp en de andere voor pc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 7 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2007 Koop hem nietvoor de PSP, daar heb ik hem wel voor en het is een verschrikkelijk slecht spel daarvoor. Manhunt 2 en silent hill origins vind ik wel aanraders voor de psp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 tip: koop vice city stories klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra. Inderdaad, extra veel bugs. Als je echt niet meer weet wat te doen in LCS kan je (als je een niet-gepatchte LCS versie hebt) de CheatDevice installeren. Daar valt ook altijd wel plezier mee te beleven, bijvoorbeeld een tripje maken met de Hunter of de Dodo. En anders zou ik hem nog eens opnieuw uitspelen maar deze keer bijvoorbeeld bijzondere voertuigen bewaren in je garage enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AlexdeJong123 Geplaatst: 10 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2007 Gebruik BitTorrent! Goedkoop, duurt niet lang, makkelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 13 november 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 ik denk ook voor de warriors te kopen is dat een goede game? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2007 Koop hem nietvoor de PSP, daar heb ik hem wel voor en het is een verschrikkelijk slecht spel daarvoor. Manhunt 2 en silent hill origins vind ik wel aanraders voor de psp. Fijn om te horen dat het voor de PSP ook zo'n kutgame is. Voor de PS2 namelijk ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 tip: koop vice city stories klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra. Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. ja je hebt gelijk LCS is beter veel groter maar ik vind VCS ook leuk je kan je eigen bedrijf oprichte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 je kunt gewoon een leuke auto pakken en doen of je een missie doet, dus bedenk een leuke missie en doe dat bedachte missietje. (dit doe ik vaak en het is leuk) en nu kan je lol maken succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 tip: koop vice city stories klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra. Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. constructor mode? leg eens uit aub Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 (bewerkt) tip: koop vice city stories klopt VSC is wel veel beter dan LSC maar ze zijn allebei wel goed alleen heeft VSC nou net dat tikje extra. Bullshit, dat is smaak. Jezus, sommige mensen blijven dom he? Zo vind ik VCS zuigen als de hell. Begin overnieuw, ga wat dollen met de politie, ga cruisen, stunten, missies voor je eigen bedenken, "Maps" maken met Consturctor Mode. Man er is zoveel te doen. En er bestaan overigens nog andere games als Grand Theft Auto. constructor mode? leg eens uit aub Met CheatDevice kun je allerlei dingen doen. Zo kun je ook objecten (Die al wel in het spel zitten) zetten waar je maar wilt. Zo kun je bijvoorbeeld met een stel garage deuren een jump maken of zelfs een loop. Hier vind je er een goeie tut over van Maarte41. Bewerkt: 21 december 2007 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Playahh Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 gaat dat ook op FW 3.71? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 gaat dat ook op FW 3.71? Niet echt nee.. Je zult CheatDevice moeten installeren. En deze draait alleen op 2.60 of lager, of op een custom fw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dupree Geplaatst: 21 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 kan ik chatdevice ook op mijn psp versie 2.81 zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 21 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2007 kan ik chatdevice ook op mijn psp versie 2.81 zetten? Zucht.. Jongeman, kijk eens boven je. CheatDevice draait alleen op 2.60 of lager, of op een custom FW. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.