Ewoud Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Beste leden, De mexiaanse Los Santos Vagos is een bende in GTA SA. Deze bende is waarschijnlijk gebaseerd op een beruchte mexiaanse bende die (Los) Vatos Locos/Fatos Locos heet. Vato Locos betekent letterlijk vertaalt "ik sloeg gekke mensen", maar vatos locos schijnt dus een soort van mexicaanse slangentaal te zijn en betekent "gekke gasten". Zoals je kan lezen heb ik al een aantal dingetjes gevonden, maar op Google kom ik niet veel soeps tegen. Kan iemand mijn meer over deze bende vertellen en eventueel een link naar ned/en talige site geven met meer info Reageren
PatrickW Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Beste leden,De mexiaanse Los Santos Vagos is een bende in GTA SA. Deze bende is waarschijnlijk gebaseerd op een beruchte mexiaanse bende die (Los) Vatos Locos/Fatos Locos heet. Vato Locos betekent letterlijk vertaalt "ik sloeg gekke mensen", maar vatos locos schijnt dus een soort van mexicaanse slangentaal te zijn en betekent "gekke gasten". Zoals je kan lezen heb ik al een aantal dingetjes gevonden, maar op Google kom ik niet veel soeps tegen. Kan iemand mijn meer over deze bende vertellen en eventueel een link naar ned/en talige site geven met meer info http://www.urbandictionary.com/define.php?term=vatos http://www.urbandictionary.com/define.php?term=vatos+locos http://members.aol.com/ritualfilm/page4.htm Reageren
Gijsso Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 KUn je ook niet ff Wikipedia bekijken??? Reageren
Mr.Umberto Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Wat een gangs allemaal. Zijn de ballas ook ergens op gebasseerd? Reageren
Badjas Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Waarschijnlijk niet. De Ballas is verzonnen volgens mij Reageren
MartyCeha Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 De strijd tussen de Ballas en OGSF is natuurlijk gebaseerd op de strijd tussen de echt bestaande Bloods en Crips. Het is echter onduidelijk welke gang waarop is gebaseerd (de meningen verschillen). Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 (bewerkt) Los Santos Vagos = Latin Kings of VATOS LOCOS (ik denk eerder latin kings omdat die ook geel dragen) Ballas = Blood of Crip Grove St. = Blood of Crip Bewerkt: 2 november 2007 door T-Designz Reageren
tjoef Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb niet echt een verband gevonden met de Bloods en de Crips en Ballas en OGSF op wikipedia. Bloods dragen wel rood en Ballas paars, maar de Crips blauw en OGSF groen, dus dat is niks... Reageren
Feanor Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb niet echt een verband gevonden met de Bloods en de Crips en Ballas en OGSF op wikipedia.Bloods dragen wel rood en Ballas paars, maar de Crips blauw en OGSF groen, dus dat is niks... lijkt me logisch, rockstar zoekt geen ruzie met die lui Reageren
T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik heb niet echt een verband gevonden met de Bloods en de Crips en Ballas en OGSF op wikipedia.Bloods dragen wel rood en Ballas paars, maar de Crips blauw en OGSF groen, dus dat is niks... Ze proberen het er natuurlijk niet op te laten lijken maar : LA Compton (ganton ofzo) Ryder = Easy E(volgensmij was hij ook crip) Reageren
game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 ik heb even gezocht: Eazy E komt uit de gang de Crips, de Crips en Bloods zijn allebei actief in compton. dus misschien dat R* de ballas en OGSF van de Bloods en Crips heeft afgeleid (misschien moeten ze het topic anders noemen) Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Het is wel zeker dat OGSF en Ballas van Bloods en Crips zijn afgeleid. Maar andere gangs wordt moeilijker, aangezien die niet zo bekend zijn Reageren
IV trailer Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 south central. om maar meteen even de beruchtste buurt te noemen in los angelos. Reageren
game~skater Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 south central. om maar meteen even de beruchtste buurt te noemen in los angelos. enwat heeft dat met de vergelijkenis tussen gangs te maken? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Daar zitten gangs Je hebt een heleboel wijken in LA, en je hebt aparte steden (die wel tot LA County horen). Voorbeelden van die steden zijn Beverly Hills, Compton, Long Beach, Anaheim etc. Die bestaan ook weer uit wijken. Die steden hebben ongeveer evenveel inwoners als een doorsnee Nederlandse stad. D.wz. dat ze toch best groot zijn samen met LA, en dus veel territoria voor gangs om zich te vestigen. South Central is daar een van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.