T-Designz Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 ik heb even gezocht:Eazy E komt uit de gang de Crips, de Crips en Bloods zijn allebei actief in compton. dus misschien dat R* de ballas en OGSF van de Bloods en Crips heeft afgeleid (misschien moeten ze het topic anders noemen) Dat zeg ik. Maar is Ganton of zo (waar cj enzo woont) niet af geleid van Compton ? Off Topic : REAL COMPTON CITY G'S ! Reageren
game~skater Geplaatst: 9 november 2007 Rapport Geplaatst: 9 november 2007 klopt (volgens mij dan) aangezien de Crips en Bloods vaak gangwars hebben in Compton, lijkt mij dat ze zo'n gangwar gebruikt hebben voor de missie 'home coming' Reageren
kamranoi Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 trouwens: The Game is een ex-bools lid...op wie zou hij gebaseerd zijn? Reageren
game~skater Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 ik denk zelf dat R* hem er neit in heeft gedaan... maar ook zag ik dat er wel een Inglewood, wat weer lijkt op Idelwood Reageren
T-Designz Geplaatst: 15 november 2007 Rapport Geplaatst: 15 november 2007 (bewerkt) trouwens: The Game is een ex-bools lid...op wie zou hij gebaseerd zijn? In die tijd was hij volgensmij nog niet actief toch ? Naja hij spreekt de stem van : Big Bear in ofzo. Bewerkt: 15 november 2007 door T-Designz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 november 2007 Rapport Geplaatst: 16 november 2007 ik denk zelf dat R* hem er neit in heeft gedaan...maar ook zag ik dat er wel een Inglewood, wat weer lijkt op Idelwood Inglewood is een bestaande wijk in LA waar veel afro-amerikanen wonen. Dus is Inglewood in het spel genoemd naar het echte Inglewood. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.