Jump to content

Mister.X Vs BigM

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: 400x150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: het mag wel

Tijd van inlevering:ZSM

Opmerking:Ben een beginner en dit is me eerste battle!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel, Geen problem, Ik ben geen beginner, erger. Ik ben een uberNoobzors :N

Done!

sigvoorbattlepl4.jpg:D

Veel groter als Kon inderdaad, Maar de sig is 400 bij 150, alleen die achtergrond groter zodat de sig er beter in zou liggen wat maybe betere rates geeft

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Mister.X: Niet slecht voor een beginner maar je zou de render beter moeten inblenden o.i.d want de randen zijn nu eigenlijk veel te scherp en dat is niet zo mooi. Het font boven van Master Chief is leuk gekozen maar het font wat je gebruikt heb bij je naam is een beetje te rommelig wat jammer is.

KUTGW

BigM: Mooie signature, render goed ingeblend en het geheel past super bij elkaar. Alleen snap ik het nut van die enorme border niet :7.

Mijn stem gaat naar BigM omdat die toch nét iets beter is ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Kom op mensen dit is triest, mister X zijn sig is ook mooi en jullie kunnen best de moeite doen om te posten komop zeg! :N

Geplaatst:

Lol het is een battle eh man :D

Natuurlijk als je commentaar geeft moet je geen valse dingen zeggen maar ook geen afbrekende posts geven...

Bij Mister X past de achtergrond gewoon niet, je zou een stock moeten nemen ofzo van Halo en daar een klein effectje op doen... dan is dat een goeie sig ;)

Je tekst is mooi verdeeld en je mag verschillende lettertypes nemen maar deze combineren niet echt zo vlot :D

Inzicht van structuur heb je al, nu enkel de juiste achtergrond ;) Keep on going mate :)

Bij BigM vind ik de signature mooi ogen, alleen weet ik niet of er veel aan gedaan is of dat het een gewone stock is :) maar dat maakt voor mij nooit uit, hij is mooi ;)

Ik heb 2 minpuntjes, het eerste is de cijfers linksboven, ik vind ze een beetje storen. Het tweede is de border, nu maakt het me niet uit en de signature komt er goed uit maar als je hem gaat gebruiken is hij veel te groot :)

Mijn keuze gaat naar BigM omdat de achtergrond er daar beter bij past :)

Geplaatst:

BigM en Mister.X,

Bij deze wil ik jullie vragen op te houden met het bumpen van dit topic. Het kan soms even duren voordat iemand stemt, heb gewoon geduld. Er kan nog tot en met morgen gestemd worden, dus er is nog tijd genoeg..

=====================================================================

Dan mijn stem.

Ik stem op BigM. Wat ik vooral mooi vindt aan zijn signature is de achtergrond. Echter de render vindt ik niet echt bij het geheel passen, dat voornamelijk vanwege het grote kleurverschil. Dát zorgt voor een te groot contrast tussen render en achtergrond. De sig is verder netjes afgewerkt met een passende border, en is de tekst subtiel gehouden waar ik persoonlijk van houdt.

De signature van Mister.X is leuk gemaakt. Maar ik vindt de sig wat te schreeuwerig. De kleuren van de achtergrond passen niet echt goed bij de kleuren van de render, en de render is niet echt netjes in de signature verwerkt. De render ziet er nogal korrelig uit en dat is jammer omdat het wel een mooie render is. De tekst vindt ik ook een minpuntje, het is iets te opvallend. De fontkeuze is origineel bedacht, maar ik had de tekst liever in één font gezien..

Geplaatst:

Sorry RonaldVC

Bedankt iedereen met de stemmen. Ik zal de volgende keer wat beter op die minpuntjes leten!

Mr.X 0-4 BigM

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...