Jump to content

Mister.X Vs BigM

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: 400x150

Render: ja

Animatie: nee

Premade: het mag wel

Tijd van inlevering:ZSM

Opmerking:Ben een beginner en dit is me eerste battle!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil wel, Geen problem, Ik ben geen beginner, erger. Ik ben een uberNoobzors :N

Done!

sigvoorbattlepl4.jpg:D

Veel groter als Kon inderdaad, Maar de sig is 400 bij 150, alleen die achtergrond groter zodat de sig er beter in zou liggen wat maybe betere rates geeft

Bewerkt: door BigM
Geplaatst:

Mister.X: Niet slecht voor een beginner maar je zou de render beter moeten inblenden o.i.d want de randen zijn nu eigenlijk veel te scherp en dat is niet zo mooi. Het font boven van Master Chief is leuk gekozen maar het font wat je gebruikt heb bij je naam is een beetje te rommelig wat jammer is.

KUTGW

BigM: Mooie signature, render goed ingeblend en het geheel past super bij elkaar. Alleen snap ik het nut van die enorme border niet :7.

Mijn stem gaat naar BigM omdat die toch nét iets beter is ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Kom op mensen dit is triest, mister X zijn sig is ook mooi en jullie kunnen best de moeite doen om te posten komop zeg! :N

Geplaatst:

Lol het is een battle eh man :D

Natuurlijk als je commentaar geeft moet je geen valse dingen zeggen maar ook geen afbrekende posts geven...

Bij Mister X past de achtergrond gewoon niet, je zou een stock moeten nemen ofzo van Halo en daar een klein effectje op doen... dan is dat een goeie sig ;)

Je tekst is mooi verdeeld en je mag verschillende lettertypes nemen maar deze combineren niet echt zo vlot :D

Inzicht van structuur heb je al, nu enkel de juiste achtergrond ;) Keep on going mate :)

Bij BigM vind ik de signature mooi ogen, alleen weet ik niet of er veel aan gedaan is of dat het een gewone stock is :) maar dat maakt voor mij nooit uit, hij is mooi ;)