simson5 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 geef je mening wie word de nieuwe coats van psv. wie word volgens jou de nieuwe coats. geef hier je mening!!!
Mister.X Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Alweer dezelfde schrijffout. Het is geen coats maar een Coach.
simson5 Geplaatst: 1 november 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Alweer dezelfde schrijffout. Het is geen coats maar een Coach. vergeten
homer x9 Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 ik wil niet veel zeggen maar. er is al bijna een nieuwe coach!!!!!!!!!!!!! gr. homer x9
Ikkes Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 Ten eerste geef ik een subtiel tikje tegen dit topic aan zodat hij op zijn juiste plek terrecht komt in het sport forum, vervolgens haal ik een slotje uit mijn broekzak een plaats hem hier vakkundig op . Ik wil jullie verzoeken in Dit topic verder te gaan rond de discussie: Koeman weg, wie word zijn opvolger? [Niet eens met slotje -> stuur een pb!]
Recommended Posts