Dead-Dodo Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 ik heb een probleem want als ik een nieuw spel start krijg ik zwart beeld en ik zie wel een tekst staan kan het ligen omdat ik het op een laptop heb geistaleerd Reageren
Joriz Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 Heb je een orgineele GTA zonder mods eroverheen? Wat voor Laptop heb je? aantal Ghz, MB RAM, videokaart MB videokaart, windows versie enz.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 7 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2004 een p4 2.0 ghz 512 mb ram en 32 mb video kaart en windows xp Reageren
Arjen Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 Hmm...daar kan het niet aan liggen.. Heb je de originele? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 april 2004 Rapport Geplaatst: 7 april 2004 Hmm...daar kan het niet aan liggen..Heb je de originele? ja heb je de orginele? Welke Windows Xp versie met service pack heb je? Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 april 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2004 ja heb de originele en heb xp profesional en weet niet welk service pack Reageren
v00 Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Geplaatst: 8 april 2004 Dan komt het door je video kaart .. denk.. want Gta 3 ging ik ook instaleren en toen zach ik ook zwart beeld met alleen tekst :( Miss een betere video kaart ??? Reageren
Joriz Geplaatst: 8 april 2004 Rapport Geplaatst: 8 april 2004 Je kan geen andere videokaart zetten in een laptop. Download iedergeval de nieuwste drivers voor je videokaart en stel alles goed in. Kijk ook of je Windows XP service pack 1 of hoger hebt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.