TubS Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Ten eerste het is een betá versie dus nog niet perfect en als jullie hem zelf willen testen klik dan Hier. Ik heb het programmatje gedownload en verwacht er eerlijk gezegt wel wat van, ik hoop echt dat het een beetje redelijk is en ik behandel de volgende punten. - Gebruiksvriendelijkheid - Layout - Werkt het? - Conclusie Ok om de proef op de som te nemen download ik spyware om het te testen natuurlijk zoals de beruchte "Smiley central", we zullen zien. Hier zie je de gevolgen van dit spyware programma. Nu installeer ik het antispyware programma van microsoft. Gebruiksvriendelijkheid: Ok ik start het programma op en kom op een scherm waar staat wat je moet doen, het is niet meer dan op next klikken en wat aanvinken eventueel, ziet er makkelijk uit. In principe hoef je niets meer te doen verder, ook staat er een icoontje in mijn taakbalk dus ik denk dat hij spyware zoekt en bestrijd zonder dat ik iets hoef te doen! Layout: Het programmatje ziet er goed uit, lekker simpel en niet te veel felle kleuren waardoor het te druk is. Werkt het: Nu gaat het gebeuren * start scan en wacht af * ik zit nu te kijken, hij scant zelfs de regestry_keys (daar staat alles in wordt vaak overgeslagen de andere spyware programma's) dan denk je spyware vrij te zijn en zit er een hoop in de regestry, dat is wel een goed ding. Ok hij heeft alles gescant en zoals je ziet op de screen maakt hij onderscheid van wat belangrijk is om te verwijderen en wat je evetueel kan houden, ik kijk op mijn browser en de toolbar is netjesweg. Conclusie: Een makkelijk programma met een mooie layout dat weldegelijk werkt!! Ik hoop dat jullie wat aan hebben, TubS Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.