Biocount Geplaatst: 1 november 2007 Rapport Geplaatst: 1 november 2007 in sanandreas kwam ik er altijd om herrie tetrappen en geld tehalen (in het begin stadium van me save game) zou wel vet zijn als het er weer inzit.. beetje klooien en niet serieus gamen is altijd leuk Reageren
Wesley Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik denk het wel dat er nacht/stripclubs komen in GTA IV, aangezien het zo ook mooier lijkt, en natuurlij echter vergeleken met de reality. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik vind het net zo logisch dat er nachtclubs inkomen dan dat er savehouses inkomen. In iedere gta zitten nachtclucs. In gta 3 kon je allee niet naar binnen en bij vice city kon je er bij 2 ofzo naar binnen. San Andreas had er nog veel meer dus ik weet wel zeker dat er in gta 4 een aantal nachtclubs komen. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 3 november 2007 Rapport Geplaatst: 3 november 2007 Ik zou het wel leuk vinden. Maja er zullen dan natuurlijk wel weer mensen zijn die dan gaan zeiken dat ze dat er niet in hadden moeten maken. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Het zou wel zo leuk zijn, maar dan moet de tijd langzamer want anders kan ik niet lang genoeg van de nacht genieten, en 1sec->1min is ook wel erg onrealistisch snel... Reageren
Limbolander Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 natuurlijk komen die er. logische vraag waarom zou rockstar dat in godsnaam niet erin zetten :/ Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Nachtclubs in NY lijkt me opzich wel logisch.. Lijkt me wel leuk als er weer zon sfeer is als bij de Malibu Club in Vc. Met heel veel stripteases het is tenslotte een 18+ spel Reageren
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Nachtclubs in NY lijkt me opzich wel logisch..Lijkt me wel leuk als er weer zon sfeer is als bij de Malibu Club in Vc. Met heel veel stripteases het is tenslotte een 18+ spel Heb je die mensen gezien die in malibu club zijn. Geen jongeren en volwassenen maar alleen maar volwassenen en ze dansen de hele tijd op de zelfde manier. Ik denk dat iedereen anders gaan dansen en er veel verschillende dancemoves zijn want precies iedereen danste hetzelfde in VC. En er zullen denk ik wel veel nachtclubs zijn in Gta IV. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Nachtclubs in NY lijkt me opzich wel logisch..Lijkt me wel leuk als er weer zon sfeer is als bij de Malibu Club in Vc. Met heel veel stripteases het is tenslotte een 18+ spel Heb je die mensen gezien die in malibu club zijn. Geen jongeren en volwassenen maar alleen maar volwassenen en ze dansen de hele tijd op de zelfde manier. Ik denk dat iedereen anders gaan dansen en er veel verschillende dancemoves zijn want precies iedereen danste hetzelfde in VC. En er zullen denk ik wel veel nachtclubs zijn in Gta IV. Ik bedoel de sfeer van de malibu club en niet de dansers zelf.. In NY dansen ze zeker niet zo als in de Malibu Club. Dan zou Nicko Belic zich zeker schamen als hij er tussen staat. Reageren
pilot Geplaatst: 4 november 2007 Rapport Geplaatst: 4 november 2007 Nachtclubs in NY lijkt me opzich wel logisch..Lijkt me wel leuk als er weer zon sfeer is als bij de Malibu Club in Vc. Met heel veel stripteases het is tenslotte een 18+ spel Heb je die mensen gezien die in malibu club zijn. Geen jongeren en volwassenen maar alleen maar volwassenen en ze dansen de hele tijd op de zelfde manier. Ik denk dat iedereen anders gaan dansen en er veel verschillende dancemoves zijn want precies iedereen danste hetzelfde in VC. En er zullen denk ik wel veel nachtclubs zijn in Gta IV. Ik bedoel de sfeer van de malibu club en niet de dansers zelf.. In NY dansen ze zeker niet zo als in de Malibu Club. Dan zou Nicko Belic zich zeker schamen als hij er tussen staat. Ja, daar heb je gelijk in. Iedereen zou zich schamen. Reageren
Herman''billie''Loots Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 jazeker ik wil echt wel weer nachtclubs want dat geeft een stad ook sfeer dacht ik!!! Reageren
Gino99 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 In Liberty City lijkt me zoiets wel gaaf .Ook is het wel leuk als je missies moet doen in zo'n club Reageren
jesse25 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Als ze het doen mag het wat beter worden.. zoals drinken bestellen..( die je health weer herstellen???) praatjes maken met de mensen die er zijn en misschien contacten overhouden die wel handig kunnen zijn voor bijvoorbeeld wapens of tips hij/zij kan geven tips zoals waar je ergens een slaatje uitkan slaan.. (ik zou bij rockstar moeten gaan werken).. Reageren
Romal Geplaatst: 6 november 2007 Rapport Geplaatst: 6 november 2007 Denk niet dat ze je aannemen Maar ik denk wel dat er nachtclubs in zitten. Heb je in New York ook wel. Reageren
DJRobin Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik denk dat ze er wel in komen. Ik kom er toch niet vaak. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.