Jump to content

Nachtclubs in GTA IV?

Recommended Posts

Geplaatst:

in sanandreas kwam ik er altijd om herrie tetrappen en geld tehalen (in het begin stadium van me save game)

zou wel vet zijn als het er weer inzit.. beetje klooien en niet serieus gamen is altijd leuk

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

4

• battle1970

2

• nationalist

2

• Mister.X

2

Geplaatst:

Ik denk het wel dat er nacht/stripclubs komen in GTA IV, aangezien het zo ook mooier lijkt, en natuurlij echter vergeleken met de reality.

Geplaatst:

Ik vind het net zo logisch dat er nachtclubs inkomen dan dat er savehouses inkomen. In iedere gta zitten nachtclucs. In gta 3 kon je allee niet naar binnen en bij vice city kon je er bij 2 ofzo naar binnen. San Andreas had er nog veel meer dus ik weet wel zeker dat er in gta 4 een aantal nachtclubs komen.

Geplaatst:

Ik zou het wel leuk vinden. Maja er zullen dan natuurlijk wel weer mensen zijn die dan gaan zeiken dat ze dat er niet in hadden moeten maken. :cya:

Geplaatst:

Het zou wel zo leuk zijn, maar dan moet de tijd langzamer want anders kan ik niet lang genoeg van de nacht genieten, en 1sec->1min is ook wel erg onrealistisch snel...

Geplaatst:

Nachtclubs in NY lijkt me opzich wel logisch..

Lijkt me wel leuk als er weer zon sfeer is als bij de Malibu Club in Vc.

Met heel veel stripteases het is tenslotte een 18+ spel :schater:

Geplaatst:

Heb je die mensen gezien die in malibu club zijn. :7 Geen jongeren en volwassenen maar alleen maar volwassenen en ze dansen de hele tijd op de zelfde manier. Ik denk dat iedereen anders gaan dansen en er veel verschillende dancemoves zijn want precies iedereen danste hetzelfde in VC. En er zullen denk ik wel veel nachtclubs zijn in Gta IV.

Geplaatst:

Heb je die mensen gezien die in malibu club zijn. :7 Geen jongeren en volwassenen maar alleen maar volwassenen en ze dansen de hele tijd op de zelfde manier. Ik denk dat iedereen anders gaan dansen en er veel verschillende dancemoves zijn want precies iedereen danste hetzelfde in VC. En er zullen denk ik wel veel nachtclubs zijn in Gta IV.

Ik bedoel de sfeer van de malibu club en niet de dansers zelf..

In NY dansen ze zeker niet zo als in de Malibu Club.

Dan zou Nicko Belic zich zeker schamen als hij er tussen staat. :puh:

Geplaatst:

Ik bedoel de sfeer van de malibu club en niet de dansers zelf..

In NY dansen ze zeker niet zo als in de Malibu Club.

Dan zou Nicko Belic zich zeker schamen als hij er tussen staat. :puh:

Ja, daar heb je gelijk in. Iedereen zou zich schamen. :Y:schater:

Geplaatst:

jazeker ik wil echt wel weer nachtclubs want dat geeft een stad ook sfeer dacht ik!!!

Geplaatst:

Als ze het doen mag het wat beter worden..

zoals drinken bestellen..( die je health weer herstellen???) praatjes maken met de mensen die er zijn en misschien contacten overhouden die wel handig kunnen zijn voor bijvoorbeeld wapens of tips hij/zij kan geven

tips zoals waar je ergens een slaatje uitkan slaan..

(ik zou bij rockstar moeten gaan werken)..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...